Friday, February 22, 2013

De trei ani... nedespartiti de carti!

7 comments:

Anonymous said...

Oficialsunt foarte incantata de acest lucru , trece timpul atatderepede ..deci la multi ani libris si cat mai multe carti frumoase :*

Unknown said...

la multi ani libris. aceasta librarie are un loc special in inima mea pentru ca mi-a fost aproape cand aveam nevoie

Alexandra Ioana said...

la multi ani libris:x
vreau multe,multe concursuri libris:))
ele sunt preferatele mele:>

Unknown said...

uu sa inteleg ca iti plac cele cu vouchere?

Alexandra Ioana said...

dap cele cu vouchere si cele cu o carte la alegere :D
ca pot sa mi aleg care carte vreau eu
si uummmm am multee lipsuri in bibliotecaaa X_X

Alexandra Ioana said...

cartea care o vreau eu* am vrut sa zic

Anonymous said...

Toti avem multe lipsuri in biblioteca de exemplu ...trebuie sa imi iau primele volume la seria paranormal, la hotul timpului si la inca una ;)) ..apoi tre sa iau cele doua volume de la cele 50 de umbre ..si uite asa ..sunt multe carti..dar putini arginti;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori