Friday, February 22, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!


Filmul:

De data aceasta va recomandam un serial, iar acesta este Castle.

Richard Castle este un scriitor de romane poliţiste ce se bucură de un real succes. În prezent, însă, suferă de lipsă de inspiraţie după ce îşi omoară pesonajul principal în ultimul roman publicat şi se vede nevoit să găsescă un înlocuitor. Richard este plictisit până peste cap de faimă, fani şi femei, când este abordat de către detectivul Kate Beckett de la poliţia din New York, pentru că a apărut un criminal copiator care se inspiră din romanele lui Castle. Scriitorul ajută la prinderea criminalului şi, de asemenea, găseşte în persoana lui Kate pe următorul său personaj, aşa că decide să o folosească drept sursă de inspiraţie pentru următorul roman. Folosindu-se de relaţiile pe care le are, primeşte permisiunea să o însoţească pe Beckett în timp ce aceasta investighează diferite cazuri. Castle este un investgator mai puţin tradiţional, iar felul cum abordează crimele creeză de fiecare dată noi conflicte între el şi Beckett care tratează cazurile într-un fel conservator.




Muzica:



Cartea: 



O cheama Elena. Este frumoasa, inteligenta si amuzanta.

Si cel mai important este varcolac. Singura femeie varcolac din lume.

Tradata de iubitul ei, un varcolac, Clay, care o musca si o transforma in ceea ce este acum, obligand-o la o viata plina de transformari secrete, Elena paraseste Haita adoptiva incercand sa se acomodeze vietii umane.

Latura animalica pe care incearca din rasputeri sa o anuleze este imediat reactivata atunci cand varcolacul Alfa, seful Haitei, o chema sa salveze Haita, amenintata de criminali odiosi transformati in varcolaci si care incalca teritoriul acesteia ucigand oameni nevinovati.

Lupta pentru siguranta si dreptate se trasforma in curand o lupta pentru sine si cu sine pentru o viata linistita. Care va fi deznodamantul, ce se va alege de Haita si cum va opta Elena sa traiasca aflati citind romanul scris de Kelley Armstrong.


Cartea este aparuta la Editura Tritonic.

Echipa Bibliophile Mystery va ureaza un weekend placut!
xoxo



20 comments:

Unknown said...

sincer... abia asteptam sa vad ce ne recomandati saptamana asta. am inceput sa fiu lesinata dupa rubricile voastre

Anonymous said...

castle,,aww ador filmul acesta ...sore si eu o ascultde 3 zile e foarte placuta melodia ,,iar cartea..am auzit de ea, dar inca nu ma pot pronunta

Unknown said...

despre castle am auzit multe si vreau sa ma apuc iar eu personal nu o suport pe sore

Anonymous said...

castle e un serial foarte bun deci vizionare placuta ..eu nu plac lala band ..

Bonnie Ithil said...

Da, melodia este foarte frumoasa... lala who? :))=)) mda nici mie nu imi plac lala band :D

Anonymous said...

asa ma gandeam ca o sa reactionezi deci yupii;)) ..happy dance pe aici plus unranjet de copil malefic ...oricum.:))...

Christyna_BM said...

Iaaa ai pus Castle da ai uitat sa specifici cat te-am batut la cap sa il vezi :))). Fetelor promit sa ma revansez cu toate dupa nunta de maine. Pe cuvant ca am fost numai pe drumuri saptamana asta.

Unknown said...

ce nunta? ok asteptam si eu sunt in in clubul hate lala fake=))

Anonymous said...

lasa ca o sa te revansezi tu...distractie la nunta

Unknown said...

da nu iti face griji noi vom fi tot aici, tot asteptand cuminti

Anonymous said...

chiar ca asta suna a cadouri de craciun nu stiu de ce ..:)) dar vorba lui bia vom fi aici

Simona said...

Serialul "Castle" pare foarte interesant! Mulţumim de recomandare! :D

alexa ioana said...

ce coincidenta, chiar de curand m-am apucat de Castle si este super interesant!! nu ma plictisesc deloc la serialul asta, iar Castle are un umor...uneori rad cu lacrimi:))
nu sunt fana lala band, dar mi-a placut melodia different a lui Sore. asta noua nu imi place
Luna plina am devorat-o, o recomand si eu din toata inima

Unknown said...

prietena mea e inebunita dupa castle am sa vad si eu episod la tv si daca imi place il incep pe net

Alexandra Ioana said...

sper ca nu sunteti si voi innebuniti cu lala band =)) ca deja mi-au ajuns pana in gat :)) nu am nimic cu sore,e foarte ok melodia.
cartea imi place foarte mult si chiar merita citita.

Unknown said...

eu am ceva cu sore si stai chill si eu detest lala band

Anonymous said...

castle e superb, eu sun innebunita ..la la band,,hm nu cred cae cineva innebunit de pe aici dar daca sunt unele meodii frumoase nu inseamna ca e neaparat fana si dacaar fi ar fi ..fiecare om are gusturile lui, doar ca piesa asta e in afara trupei ..e a ei .

Anonymous said...

asa eu am ceva cu seria asta de carti mi-as dorii s eu sa citesc cartea si nu prea ;))

Alexandra Ioana said...

castle am auzit ca seamana un pic cu georgina kincaid la subiect :-??
adica eu asa am auzit,poate ma insel :D sper sa l incerc si eu intr o zi.

Anonymous said...

georgiana nu stiu cum;)) ammai auzit despre ea dar inca nu stiu despre ce este vorba si am..nu ced ca au legatura deoarece castle nu prea are vampiri ;)) (cred ca georgiana e cu vampiri nuh? )

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori