Friday, February 1, 2013

Cititorii lunii Ianuarie


Castigatoarele editiei ianuarie a concursului Cititorul Lunii sunt:

Cu o diferenta de un singur comentariu Krisszu si Bia Bianca.
Pentru interesul acordat blogului, am decis sa o premiem si pe Alexa Ioana care a depasit pragul de 100 de comentarii.

Ne pare rau pentru Alexandra Gheorghiev care a decis sa se opreasca la 90 de comentarii. Sigur am fi gasit un premiu si pentru ea.

Krisszu va alege prima, apoi Bia si la final Alexa. Cartile sunt: Frankenstein, Interviu cu un Vampir si Portretul lui Dorian Gray. Felicitari, asteptam sa ne contactati!

Start Cititorul Lunii februarie!


P.S:
Nu uitati sa verificati bara din dreapta! Acolo gasiti concursurile in desfasurare pe blog si precomenzile active.


Concursul Racnetul se incheie in 3 zile. Pentru inscriere intrati AICI!
Succes tuturor!

29 comments:

Sandy said...

Felicitari si lectura placuta! :D
Luna asta ma inscriu si eu.
GFC: Sandy

Christyna_BM said...

Ne bucuram, Sandy. Te asteptam! Succes!

Anonymous said...

Mniam ma inscriu si eu daca pot
Gfc:LuisaE
Va felicit pentru cei 1300 de abonati(da eu am stricat numarul acesta mumos)!La cat mai multi!

Bonnie Ithil said...

@LuisaE, Te asteptam si multumim!

alexa ioana said...

multumesc mult!as fi vrut sa comentez si mai mult, dar din pacate timpul alocat sesiunii nu mi-a permis

felicitari si voua fetelor!

Andreea said...

Felicitari,insa..am si eu o cerinta..Cand incepuserati concursul..acesta atat de indragit,lumea nu dadea un milion de comentarii la postare...Unii nu au timp sa urmareasca postarile si sa dea dupa fiecare persoana,inca un comentariu.Imi pare rau,daca deranjez,insa..parca nu da bine..

Bonnie Ithil said...

Ne bucuram ca esti interesata de concurs, dar asa cum am stabilit si in regulile de la postarea inaugurala, numarul maxim de comentarii permis unei persoane este de 5 pe postare. In plus, asa cum am facut mereu, luam in considerare doar acele comentarii cu un continut corespunzator. Discutiile dintre persoanele care ne viziteaza, inscrise sau nu in concursul lunii, nu ne pot decat bucura, aceasta fiind si intentia noastra de fapt. In rest, ca in orice competitie, posibilitatile fiecaruia isi vor spune cuvantul.

Unknown said...

wow ce chestie un comentariu=))

Unknown said...

am sa ma inscriu si pentru al doilea daca mai am voie. Imi place sa discut pe blogul asta

Bonnie Ithil said...

Bia, bineinteles! Toti sunteti bineveniti sa comentati cat mai mult, mai ales la recenzii, atata timp cat se respecta regulile.

Unknown said...

super multumesc. si-a ales kris premiul?

alexa ioana said...

nu cred ca a vazut anuntul
va trebui sa asteptam...tu Bia vroiai parca Interviu cu un vampir, nu? parca asa tin minte ca ai spus
eu as fi vrut Portretul lui Dorian Grey, cartea Frankenstein o am, dar acum totul depinde de Kris

Anonymous said...

nu pot sa cred, am sa trimit si eu datele mele si alegerea cartii pe care mi-o doresc din tot sufletul meu ;* wow..

alexa ioana said...

pai Kris scie aici ce carte iti alegi, ca sa isi aleaga si Bia si sa stiu si eu ce imi ramane:)

Anonymous said...

am ales portretul lui dorian grey ..este o carte speciala...

Anonymous said...

doar ca eu am o mica problema..nu stiu unde sa trimit e-mailul imi puteti trimite datele la care sa va contactez, deoarece am incercat la celoe de contact si nu am reusit multumesc frumos

Christyna_BM said...

Krisszu, la contact ai adresa blogului, trimiti pe ea. Alexa, te astept pe mess ca sa rezolvam si premiul tau. De fapt pe toate va astept.

Anonymous said...

am trimis la cel personal:) ...sper ca l-ai primit..

Anonymous said...

Pai voiam sa spun ca ma inscriu si eu , voi incerca safiu activa atat cat imi va permite timpul;*...

Christyna_BM said...

Oricine se poate inscrie daca lasa pana pe data de 15 a lunii cel putin 10 comentarii :)

Unknown said...

am ales interviu cu un vampir o vroiam de la inceput frumoasa alegere kris am citit-o si eu zilele astea si ai pe blogul meu o recenzie daca esti interesata

Anonymous said...

serios Bia? Pai am sa intru sa o vad:)) ..cum sa nu fiu interesata ;) este superba cartea :)) poate iti fac o vizita :* stiu ca ti-ai dorit-o extrem de mult ;* ..eu am citit-o acum ceva timp si mi-a placut, dar filmul m-a suparat putin, desi actorul care l-a jucat pe vampir e..auci..

alexa ioana said...

ma inscriu si pentru luna februarie:)
bafta tuturor!!!

Anonymous said...

alexa succes si tie ;*

Cristinab said...

felicitari tuturor castigatoarelor si lectura placuta!

Unknown said...

multumim frumos

Anonymous said...

multumim frumos , multa bfta si tie daca iti doresti sa participi..

Unknown said...

mersi abia astept sa o primesc

Alexandra Ioana said...

ma inscriu si eu,imi pare rau ca m-am lasat,m-am lasat pentru ca eram si pe alt blog,dar luna asta nu ma las.iau si eu o carte aici:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori