Tuesday, January 22, 2013

Titluri in limba engleza, acum cu 25% reducere!



10 comments:

Anonymous said...

nu prea le am cu cartile in limbi straine dar ma gandesc ca fanii acestora se vor bucura nespus

alexa ioana said...

mi-as dori o multime de carti in engleza, dar reducerea nu este foarte mare, avand in vedere economiile mele de pana acum...asa ca o sa mai astept

Unknown said...

eu nu dispun de timp in acest moment deci zic pas

Anonymous said...

eu nici timp, nici fonduri , nici intelegerea necesara

Unknown said...

Mai alea din partea parintilor

Anonymous said...

eh o scoatem noi la capat cu parintii mai greu, ca atata timp cat locuim cu eisub acelasi acoperis avem de respectat reguli,,dar partea draguta e ca ei sunt mereu alaturi de noi si nah...eu am parte de parinti intelegatori si buni, dewci nu ma pot plange de neintelegere din partea lor ..eu ma referam la limba engleza ..imi pare un chin, e mai usoara franceza in opinia mea

Unknown said...

si eu am parte de parinti grozavi, dar atunci cand exagerez in ceea ce priveste cumpararea cartilor se supara si ei

Anonymous said...

stiu cum e =))

Unknown said...

da abia astept sa ies pe banii mei si sa imi iau ce vreau cand vreau

Anonymous said...

pana imi i-au eu banii mei, mai am de mancat ultimii doi ani la liceu si o facultate ..

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori