Friday, January 11, 2013

The Host


15 comments:

Anonymous said...

inca nu am citit cartea ;)) dar imi doresc sa vad filmul pare interesant

Unknown said...

Nici eu cred ca am sa o citesc cu imprumut de la colega mea

Alexandra Ioana said...

Nu am citit cartea pentru ca nu o am,dar,ma duc neaparat la film pentru ca joaca actorul meu preferat max irons:X,care imi place la nebunie.Posterele noi sunt superbeee:X

Unknown said...

si mie imi place de max e talentat si arata si bine;)

Alexandra Ioana said...

da stiu ca este foarte talentat,mi a placut enorm de mult rolul lui din red riding hood-scufita rosie:x,a fost un film genial:X

alexa ioana said...

wow imi plac foaret mult posterele, primul e foarte romantic, iar la ultimul imi place masina!:D

Duduş said...

Vai ce postere frumoase <3 poate o sa reusesc sa o citesc anul acesta :-?

Unknown said...

in ultimul fata zici ca are picioarele strambe=))

alexa ioana said...

mie ultimul poster imi place mult, in special masina:D as vrea si eu una asa!

Cristinab said...

neaparat trebuie sa citesc cartea pana la lansarea filmului!

Alexandra Ioana said...

primul poster este preferatul meu:D si abiastept lansarea filmului:X

Unknown said...

si mie imi place, doar ca ziceam asa ca se vad ciudat picioarele

andra lavander said...

am citit cartea acum ecav ani, a fost draguta, ma reusit sa o devorez intr-o singura zi

alexa ioana said...

eu vreau sa mai citesc cartea inca o data, pana apare filmul. sper sa am timp sa fac ce mi-am propus

Anonymous said...

primul poster egenial...imi place cum e facut ..

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori