Thursday, January 3, 2013

RAO: Tu cate carti citesti pe an?


15 comments:

Anonymous said...

hm, sincera sa fiu nu stiu cate carti citesc pe an, inainte sa ajung la liceu citeam o gramada , dar acum citesc mai putin cveea ce imi pace si mai mult cartile impuse la liceu , darnah recuperez vara

Anonymous said...

da inca ceva, imi e tare dor de editura Rao ...avea carti asa de frumoase si dragute mai ales cele horror

Cristinab said...

in fiecare an imi popun sa citesc macar cu o carte in plus si din stiluri diferite.
oricum, e prea putin timp, iar preturile uneori mari.

alexa ioana said...

sunt de acord cu Cristinab, preturile sunt prea mari si asta este un inpediment pentru noi cititorii
eu nu imi propun nu numar anume pe an, depinde foarte mult de ce timp am.dorinta de a citi exista, dar sa iti doresti nu este intotdeauna suficient.
vad multe carti bune la Rao, dar deocamdta am sa spun pas...

Unknown said...

ai dreptate krisszu si mie imi lipsesc aveau unele titluri super printre care si fantasy : fior etc

Unknown said...

adevarat cristinab si mi se pare super sa iti propui sa citesti cu una mai mult. eu anul asta imi propun sa citesc 50 nu stiu daca voi si reusi. anul trecut tot cam asa cred ca am citit

Anonymous said...

da , mie imi placeau foarte mult cele de neneneas king , sau eragon ...vreau sa revina, sa stearga praful ce s-a asternut asupra lor si sa revina in forta..

Anonymous said...

iar numarul de carti pe care mi-l propun in cest an este de 20 ..putrin stiu , dar cu scoala ..oricum dintre care 10 vor fi in mod sigur clasice am nevoie de asta..

Unknown said...

cele clasice sunt esentiale pentru ca pe alea le citeste oricine si una e sa ii spui cuiva de veronica roth si alta sa ii spui de bronte

Unknown said...

nu am mai auzit de ereagon sau neneas am sa caut si eu cartile lor

andra lavander said...

nu prea stiu cate carti citesc pe an, nici nu prea am o evidenta clara a cartilor pe care le citesc deci mi-ar fi aproape imposibil sa spun

Andreea said...

Mai sunt si carti cu preturi destul de bune,insa de unde bani si pentru alea :))

Unknown said...

exact. chiar si la reduceri preturile sunt destul de mari. d-aia imi plac mie cartile aparute la bravo. ma rog idea lor este foarte buna pentru ca isi mai permite si omul de rand sa citeasca fantasy

Anonymous said...

bia )) voiam sa zic nenea king ;)) ,...am o tastatura ciudata ;))

Anonymous said...

Din pacate la noi bravo nu prea mai vine ..incep sa cred in neseriozitatea distribuitorilor ...oricum sunt cvurioasa daca vor continua cu casa noptii

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori