Thursday, January 3, 2013

Castigatori Concurs "Pretty in Black"

Felicitari! Va rog sa-mi trimiteti datele complete pe adresa de contact a blogului, de preferat pana maine la ora 12.00. As vrea ca azi si maine sa expediez toate plicurile si coletele restante, pentru ca plec din localitate mai devreme decat planuisem. Pentru cei care trimit adresele mai tarziu, voi anunta ulterior o data de trimitere a premiilor.
Pentru nelamuriri va astept cu un comentariu.

Spor la citit!

a Rafflecopter giveaway

14 comments:

Unknown said...

felicitari fetelor sunteti niste norocoase:*

Anonymous said...

felicitari tuturor castigatorilor multa bafta la citit ;))

Law said...

Felicitari fetelor! :D

Andreea Florentina said...

Sper ca eu sunt acea Andreea F, am trimis datele pe email. Multumesc frumos!

Christyna_BM said...

Dap, tu esti :)

Ralu said...

Felicitări! :D

Cristinab said...

felicitari castigatoarelor!

alexa ioana said...

felicitari castigatoarelor!!
sa va bucurati de premii

Unknown said...

asa eram si eu la un concurs anuntasera castigator bia b adk de la bia bis si eu nu stiam sigur, dar mi-am dat seama la timp=))

Anonymous said...

eu mai de invatat putin cum se mananca blogger, bine nici cu woedul nu-s eu atat de bine familiarizata ca nu am decat 10 luni..dar la blogger ..hm..am participat si eu la un concurs pe un alt site ,,si nu imi mai stiam numele..a fost comic oricum, nu am castigat , dar mi-a luat ceva sa ma prind ca era completat cu numele meu real nu cu cel ce apare in comentarii

Andreea said...

Super veste.Cum am zis.Mi-a facut ziua mai frumoasa.

Unknown said...

=))) cum am mai zis krisszu lucrurrile astea se mai intampla si trebuie sa fim atenti=)))

andra lavander said...

Felcitarsi si spor la citit!

Anonymous said...

da chiar trebuie sa fim atenti ;)) partea comica este ca mereu sunt sanse depinde de noi cum profitam de ele ;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori