Friday, January 18, 2013

Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere in curand la editura EPICA

Cine şi-ar fi închipuit că patru minute ar putea schimba totul?
De Valentine’s Day citește
Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere,
de Jennifer E. Smith

Pentru Hadley, ziua de azi ar trebui sa fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tatăl ei se căsătoreşte la Londra cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei, iar ea tocmai a pierdut avionul care o ducea la nuntă.
Hadley nu crede în destin sau soartă. Dar, blocată în aeroportul din New York, aşteptând să se îmbarce în următorul avion spre Londra, astăzi e şi ziua în care îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor. La propriu şi la figurat.
Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver îţi va arăta că adevărata dragoste te găseşte atunci când te aştepţi mai puţin.



13 comments:

Luli said...

Sigur voi cumpara aceasta carte!:) Este pe gustul meu

Alexandra Ioana said...

normal ca voi cumpara aceasta carte:)),nici n-am sa mai stau pe ganduri

Law said...

Imi place, mi-o voi cumpara :)

Anonymous said...

da este superba ... am inteles ca apare de sfantul valentin abia astept

alexa ioana said...

si eu mi-o voi lua....o stiam de dinainte si m-am bucurat mult cand am auzit ca o sa apara la Epica

Duduş said...

Se pare ca editura Epica chiar ne surprinde placut

Unknown said...

nu stiu daca mi-o cumpar. ma mai gandesc

Anonymous said...

dragoste la prima vedere? Eu element frumos insa nu stiu daca exista asta :)) e ca si cum e un ideal, dar doar atat

Unknown said...

imi place ca se desfasoara in 24 de ore asa am intalnit si in inger si demon de dan brown toata actiunea se desfasoara intr-o singura noapte

alexa ioana said...

si mie imi place ca se desfasoara doar in 24 de ore. asta o face mai interesanta
am ctit si eu mai demult inger si demon, dar chiar nu mai tineam minte ca actiune are loc in 24 de ore...:))

Unknown said...

da totul se petrece intr-o singura noapte chiar daca spatiul este urias

Anonymous said...

Inger si demon in 24 de ore? Wow trebuie sa recunosc ca nu am avut idee , ciudat mie mi s-a parut exagerat de lunga , dar nah

Simona said...

Sună foarte bine :D Ma bucur că au ales această copertă!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori