Friday, January 18, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!



Filmul:

Dark Shadows (2012)
 Filmul, scris de John August, este bazat pe celebrul serial supranatural cu acelaşi nume al anilor '60 creat de Dan Curtis. Johnny Depp îl interpretează pe Barnabas Collins, vampirul ale cărui aventuri sunt descrise în film. Cu un parcurs de 1.225 episoade, serialul Dark Shadows a fost un soap opera atipic, în care existau elemente de horror şi în care apăreau o serie întreagă de creaturi întunecate: vampiri, monştri, vrăjitoare, vârcolaci, fantome şi zombies.
  


Melodia:

  

Cartea: 

Interviu cu un vampir de Anne Rice
 
 
Povestea impregnata de o fosforescenta melancolie a initierii unui nobil din New Orleans în tainele vietii de vampir. Odiseea vesnic nelinistitului Lestat continua în celelalte romane din ciclul Cronicile vampirilor.

Consider ca Interviu cu un vampir este o carte despre viata. Despre necunoscutul din noi. Despre monstrul ascuns in fiecare dintre noi, despre cruzimea si singuratatea din noi. Despre ce am fi in stare sa facem ca sa obtinem ceea ce vrem; Acelasi lucru se poate spune si despre mine ca scriitoare. Chiar si acum, cind scriu despre Lestat, tot despre asta scriu: ce-as fi in stare sa fac pentru a obtine ceea ce consider ca trebuie sa am. Si imi vin in minte mereu aceleasi intrebari: «Cit de departe as merge? Ce as face?». Interviu cu un vampir a fost si ramine o carte despre oameni, despre fiintele umane si despre sufletele lor."
Anne Rice
 
 Echipa Bibliophile Mystery va ureaza un weekend placut!
 
 
CRISTINA&BONNIE



10 comments:

Duduş said...

Filmul chiar este pe lista mea insa astept sa apara o varianta hd pentru ca din cate am citit filmul asta chiar emrita

alexa ioana said...

si eu vreau sa ma uit la film, de cand a aparut m=a atras, dar n-am apucat niic in ziua de azi sa ma uit la el..:))
nici cartea n-am citit-o, dar am auzit ca e interesanta

Anonymous said...

interviu cu un vampir imi starneste interesul...

Andreea said...

Cartea o am si tot spun sa o citesc..
Filmul il ador si vreau sa il revad,iar melodia este una dintre preferatele mele.

Unknown said...

filmul nu l-am vazut melodia imi place si cartea chiar vreau sa o citesc sper sa fac rost de ea curand

Unknown said...

si apropo weekend placut si voua:***

Anonymous said...

nu am vazut filmul, dar nici nu stiu daca ma atrage ..iar melodia nu o agreez. Totusi multumesc pentru recomandare , cred ca daca ma voi sucii la 360 de grade voi revenii aici

Unknown said...

imi place trailerul filmului poate chiar il vad weekendul acesta

alexa ioana said...

melodia am am ascultat-o de mai multe ori si oricat as vrea, nu se prinde de mine:))
in schimb imi place videoclipul

Unknown said...

doamne jhonny e un actor adevarat si are o inclinatie catre personajele ciudate, care i se potrivesc ca o manusa

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori