Tuesday, January 22, 2013

Precomanda Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere de Jennifer E. Smith




EPICA/Young Adult/+14 ani
Contemporary Fiction
Traducere: Adrian Deliu 
 Format: 13x20 cm 
 Tip: necartonat
256 pag./ 29.90 RON


Pentru tânăra de şaptesprezece ani, Hadley Sullivan, această zi pare să fie una dintre cele mai rele de până acum…
Tocmai a pierdut avionul, este blocată în aeroportul JFK din New York şi e pe cale să întârzie la nunta propriului ei tată, care se căsătoreşte, pentru a doua oară, la Londra, cu o femeie pe care n-a văzut-o în viaţa ei.
Apoi, aşteptând să se îmbarce în următorul avion, îl întâlneşte pe Oliver. E britanic. Şi e foarte drăguţ. Şi o va însoţi în noul ei zbor.
Călătoria de-o noapte trece cât ai clipi, iar Hadley şi Oliver se pierd unul de altul în aglomeraţia din aeroport, la sosire.
Îi va aduce oare soarta din nou împreună?

Desfăşurată pe parcursul a douăzeci şi patru de ore, povestea lui Hadley şi a lui Oliver ne vorbeşte despre relaţiile de familie, despre a doua şansă şi despre dragostea la prima vedere.

O carte de pe lista NEW YORK TIMES Editors’ Choice

“Un roman dinamic şi antrenant, cu o minunată idee romantică drept premisă. Cititorii vor fi absorbiţi, odată cu Hadley, de profunzimile emoţionale
pe care le străbate.”
— PUBLISHERS WEEKLY

“Vă veţi îndrăgosti de această carte — este o certitudine statistică!”
Margaret Stohl, autoare a seriei bestseller Cronicile Casterilor

“Romantic şi inteligent, acest roman este un must-read. Imediat ce vei face cunoştinţă cu Oliver, o să te rogi să pierzi şi tu următorul zbor.”
Sarah Mlynowski, autoarea bestsellerului Zece lucruri pe care le-am făcut (şi probabil
n-ar fi trebuit)




18 comments:

Anonymous said...

voi a-ti preomandato? eu nu am inca sansa ;)) dar e tare draguta aceasta carte

Christyna_BM said...

Inca nu, dar urmeaza :)

alexa ioana said...

cred ca o sa mi-o iau, dar nu in viitorul foarte apropiat
momentan am o multime de carti necitite in biblioteca

Unknown said...

si eu sunt in aceasi situatie elaxa mai astept

Anonymous said...

sa ne spui cum a fost dupa ce o citesti, mi-a starnit interesul..

Unknown said...

da sa ne spui parerea poate ma convingi si pe mine sa o iau

Christyna_BM said...

Bineinteles :)) chiar am chef de genul asta de carti in ultimul timp

Bonnie Ithil said...

Eu am dat precomanda... sincer nici nu am stat pe ganduri :).

Anonymous said...

astept sa vad recenzii si pareri cred eu ca sunt foarte bune

Unknown said...

Știu cum e si eu simt cateodata sa citesc un anumit gen de carti

Anonymous said...

;) da dar acum din pacate , nefericire sau chiar caz ontrar fericire eu m-am dat pe carti clasice, datorita avalansei de vampiri:) sper sa imi revin repede :)) ideea este ca eu suntaeriane si asta se poate observa prin multe lucruri, boema si visatoare, romantica ..dar nu stiu daca voi cumpar aaceasta carte cat e chestia cu precmandarea, eu imi doresc sa o cumpar asa stiu in mod cert ca este pe stoc si nu ma voi trezii cu o oarecare dezamagire ...

Unknown said...

si eu m-am dat pe carti clasice acum citesc portretul lui dorian gray

Anonymous said...

felicitari bia..nu cred ca o sa regreti, dar nu lasa in urm nici pasiunea pentru fantezie , pentru ca iti intarata imaginatia la explorarea lumii noi, dar celew clasice sunt inregula pentru acumularea cunostiintelor, iar daca iti place istoria vei intra in atmosfera altor societati nu tot ce este clasic este si demodat

Unknown said...

nici nu aveam de gand incerc sa le combin merSI:***

alexa ioana said...

sunt foarte curioasa cum este Portretul lui Dorian Grey...chiar mi-as dori cartea asta
lectura placuta!:)

Anonymous said...

This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
Brief but very precise information… Thanks for sharing
this one. A must read post!
My webpage: click here

Anonymous said...

Portretul lui Dorian Grey.este o carte savuroasa, clasica foarte buna

andra lavander said...

cu siguranta o voi citi, dar nu prea stiu cand se va intampla acest lucru

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori