Friday, January 25, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!



A mai trecut o saptamana, si a venit timpul sa va aratam ce ne mai place sau ne-a placut noua cel mai mult. De asemenea parerile si recomandarile voastre sunt binevenite.

Filmul: 

Red Riding Hood (2011)
Scufiţa Roşie


Valerie (Amanda Seyfried) este o tânără frumoasă, îndrăgostită de un proscris, Peter (Shiloh Fernandez), dar căreia părinţii i-au aranjat mariajul cu bogatul Henry (Max Irons). Dispuşi să sacrifice totul pentru iubirea lor, Valerie şi Peter plănuiesc să fugă împreună, dar evadarea le este dată peste cap de o tragedie. Sora fetei este ucisă cu bestialitate de un vârcolac, o creatură care sălăsluieşte în pădurile din jurul satului lor şi cu care de mulţi ani sătenii au păstrat un pact fragil, sacrificându-i în fiecare lună un animal. Dar într-o noapte cu lună însângerată, vârcolacul rupe armistiţiul şi se încumetă să ia o viaţă umană.

Însetaţi de răzbunare, sătenii cer ajutorul Părintelui Solomon (Gary Oldman). Însă venirea lui are consecinţe nebănuite, căci îi avertizează că lupul ia formă umană în timpul zilei şi poate fi oricare dintre ei. Numărul morţilor creşte cu fiecare răsărit al lunii, iar Valerie descoperă că are o legătură specială cu bestia – una care îi atrage inexorabil unul spre celălalt, iar asta o transformă în suspect, dar şi în… momeală.


   


Melodia:

Kanon Wakeshima - Still Doll, melodia de final a anime-ului Vampire Knight.

   


Cartea:

De data aceasta nu ne-am gandit la o singura carte, am zis sa va recomandam o serie intrega dar si nuvela grafica.
Seria este Sange Albastru de Melisa De La Cruz

Pachet Sange Albastru vol. 1-3 - Acum la 69.90 RON  - AICI


Descriere Sange Albastru #1: In mijlocul familiilor din elita newyorkeza se ascunde o societate secreta de americani celebri ai caror stramosi au ajuns in Lumea Noua calatorind pe corabia Mayflower. Membrii acesteia sunt puternici si bogati - si, in realitate, nu sunt fiinte umane. Sunt cei cu Sange Albastru, un stravechi grup de vampiri. Schuyler Van Alen nu s-a integrat niciodata la Duchesne, o scoala particulara de prestigiu din New York. Prefera sa poarte haine lalai si vintage in locul toaletelor de la Prada si perlelor afisate de colegele ei; in plus, locuieste impreuna cu bunica sa, o persoana retrasa, intr-o vila in care mai razbate inca fastul vremurilor de odinioara. Schuyler este o singuratica... si este fericita asa. Dar cand implineste cincisprezece ani, viata i se schimba dramatic. Isi descopera un intreg mozaic de vene albastre pe brate si incepe sa aiba pofte nebanuite... de a devora carne cruda. Pe de alta parte, moartea misterioasa a unei colege de la Duchesne ii bantuie gandurile. ªi ce este si mai ciudat, Jack Force, cel mai popular baiat din scoala, dintr-odata pare a fi interesat de ea. Schuyler vrea sa afle ce secrete ascund cei cu Sange Albastru. Dar nu cumva pericolul o pandeste si pe ea?

De asemenea nu uitati ca acum puteti PRECOMANDA  Mostenirea familiei Van Alen – Cartea a patra din Sange Albastru de Melissa de la Cruz

           




Mai jos sunt cateva imagini din nuvela grafica Blue Bloods (Sange Albastru) aparuta pe 15 ianuarie in U.S.



Sky si Oliver

SCHUYLER VAN ALEN aka Sky si Jack Force


Dylan si Bliss
  
Mimi Force

Echipa Bibliophile Mystery va doreste un weekend placut!




 

15 comments:

Unknown said...

sunt curioasa cum e filmul scufita rosie nu am apucat sa il vad

Anonymous said...

sunt curioasa in legatura cu filmul scufita rosie..piesa e superba ..nu stiam ca urmaresti animeuri..ma bucur mult sange albastru e o serie draguta...

Christyna_BM said...

Urmarimi anime-uri amandoua :D Filmul Scufita Rosie e simpatic, si are actori din Twilight printre altele

Unknown said...

am sa ma apuc si eu de animeuri pentru ca nu mai scap de o prietena ce animeuri imi recomandati?

Christyna_BM said...

Vampire Knight, Zocea bonnie de unul misto pe care tre sa-l vad si eu...iti mai spune ea

Bonnie Ithil said...

Filmul merita vazut... cred ca si daca era un film foarte prost tot ma uitam. Pe bune! MAX IRONS joaca in el. *drool*.
Anime: Hmmm... da sunt cateva foarte bune care mi-au placut.
- Vampire Knight si Vampire Knight Guilty
- D-gay Man
-Soul Eater
- Inu x Boku SS (pe care trebuie sa il vada si Christyna - dar acum are o scuza ca e in sesiune :) )
- Kuroshitsuji ( Pe care il urmaresc in prezent)
- Si sunt sigura ca si Christyna vrea sa va recomande Sailor Moon. P.S. Nu stiu cum de s-a abtinut :)

Christyna_BM said...

Dap, m-am abtinut cu greu dar...
SAILOR MOON! :)))

alexa ioana said...

Sailor Moon imi place si mie:) il urmaream fascinata cand eram mica
in rest nu-mi plac animeurile..
filmul vreau sa ma uit si eu la el, cat despre carti am de gand sa incep seria SA cat mai curand

Anonymous said...

Christyna_BM ma bucur mult ca urmariti animeuri sunt geniale ..
SAILOR MOON!e favoritul meu il urmaream mereu ..eu va pot recomanda urmatoarele : Fairy Tail,Full Metal Alchemist,Hell Girl (Jigoku Shoujo),Nana
Naruto
Naruto Shippuden,Romeo x Juliet
Rosario + Vampire
ps daca nu aveti peste 15 ani, unele de iaci nu sunt recomandate datorita scenelor din ele :)) dar oricum sunt geniale

Christyna_BM said...

:)) eu si Bonnie avem clar peste 15 ani, cel putin in buletin.

Cristinab said...

frumoase recomandari! multumim.
SAILOR MOON !!! ma uitam hipnotizata ! acum cativa ani m-am uitat si pe youtube la SM :D - doar de dragul copilariei :D

Christyna_BM said...

Eu sunt total innebunita de Sailor Moon si acum. Si nu mi-e rusine deloc :))

Anonymous said...

atunci e perfect,,,,vizionare placuta,,,

Unknown said...

multumesc pentru recomandari sunteti niste dragute. am sa incep cu sailor moon;)

andra lavander said...

ador animeurile si manga, a trebuit sa mai renunt la ele, dar acum cativa ani am petrecut o vara intreaga uitandu-ma la anime de dimineata pa seara, o vara de neuitat

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori