Monday, October 15, 2012

The Vampire Diaries










10 comments:

andra lavander said...

frmos de prezentare a personajelor, abia asteot episodul 2, primul a fost genial

Alexandra Ioana said...

foarte frumoase noile poze ale personajelor din tvd,inca nu m-am apucat de sezonul 4,pentru ca trebuie sa termin sezon 3;))

Anonymous said...

Bonnie, oare nu ar fi trebuit să fie Damon în locul Elenei în postare? :D Sau poate Bonnie?

Cristinab said...

Ilenuta cu mainile legate?
Fanel cu chile?
Damon cu mana insangerata?
Tylor cu gandacul zburator pe umar?
ce semnifica toate asta?
ah si Matt? :-?

Anonymous said...

@Cristinab. Fiecare "tablou" are şi un text în latină. Din păcate cu latina eu nu am nici o tangenţă :(.

Cristinab said...

@ Cristina Elena, ai dreptate.
noroc de Google translate ;))
la ilenuta: e obligata prin sange.
la fanu e: onoruri provin din sanatate.
la damon e: sange vinovat.
daca la tyler e scris "amor habet me" google translate a tradus: imi place rotunjite :))
toate au o semnificatie dar gandacul ala zburator ma nelinisteste ;))
si la matt e rani de intelept.
sunt curioasa in privinta sez 4, se pare ca toti se vor schimba, si mai mult.

Anonymous said...

Cristinab şi eu sunt curioasă ce ne-au pregătit scenaristul şi regizorul pentru acest sezon. Poate ne mai scapă de "elenisme"..
Atât m-am săturat de Elena şi de toată bunătatea ei!

Bonnie Ithil said...

@Cristina Elena. Initial pe Damon am vrut sa il pun primul dar venea Elena langa Stefan si era impotriva codului meu de Team Delena :))=)).

Anonymous said...

Bonnie, poate ar trebui ca Damon să fie cu altcineva, să "guste" şi Elena din propriul venin :D..

Alexandra Ioana said...

cel mai mult imi plac pozele cu:elena,damon si caroline:X:)),foarte semnificativa poza elenei:))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori