Monday, October 15, 2012

E Luni. Ce mai citim?

Da, am ramas la Elixir pentru ca desi am terminat-o sambata, in 2 ore de fapt, nu imi pot lua gandul de la ea si am din nou acea stare de dupa o carte marca JLA. Nu stiu ce-am sa incep astazi, poate imi spuneti voi?

NU cititi Elixir inainte sa cititi Deity, volumul 3 din seria Covenant!!!
Aiden St. Delphi will do anything to save Alex.
Even if it means doing the one thing he will never forgive himself for.
Even if it means making war against the gods.


Pe voi cu ce carte v-a prins in mana lunea aceasta?

5 comments:

Anonymous said...

Pe mine m-a prins ziua de luni cu "No Rest For The Wicked" de Kresley Cole, volumul 3 din seria Immortals After Dark. Până la volumul 12 mai am, dar îmi place această serie şi Kresley Cole.
După ce termin cartea fac o scurtă pauză de la serie, vreau să citesc "şi la sfârşit a mai rămas COŞMARUL", adică mai pe seară :).
Cristina, sunt sigură ca ai de unde să alegi.. De ce ai tu chef, nu?
Când nu ştiu ce să citesc sau ce să aleg, citesc primele rânduri la câteva cărţi, să mă pot hotărî.
Lectură frumoasă, anyway!

andra lavander said...

Lover enshitined, vol 6 di BDB, daca m-ama pucat de serie macar sa o si termin

Alexandra Ioana said...

Am terminat ieri Crescendo,volumul 2 din Ingerul Noptii,iara lunea m-a prins cu:Experimentul Angel de James Patterson:X,e geniala cartea:X

natașa said...

Eu am ramas la Fetele Gallagher!

Cristinab said...

oau, lectura placuta tuturor!
eu mai am jumatate din accidentally in love with a god. dar tot nu am chef de citit.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori