Friday, September 7, 2012

Trailer: Twilight: Breaking Dawn - Part 2


6 comments:

Cristinab said...

efectele sunt grozave!
eu am ramas de mult la mijlocul vol 4, mereu au aparut alte carti pe care sa le citesc. dar acum m-am decis ca trebuie sa o termin de citit inainte sa vad filmul.

Jacqline said...

Vizionand acest trailer mi-au revenit in minte pasaje din carte :D
Abia astept data de 16 noiembrie :x

Christyna_BM said...

Cititi cartea inainte. Sigur e mai buna. Eu recunosc ca am fost si sunt fan Twilight, dar cartie sunt mai bune :)

Bonnie Ithil said...

Trebuie sa cititi cartea! Eu am citit toata seria de 5 ori pana cum :D

Michikit said...

Nu imi vine sa cred ca zic asta, dar sunt nerabdatoare sa il vad. Nu ma intelegi gresit, dar nu m-au incantat foarte mult celelalte filme, pur si simplu nu e genul meu. Insa filmul asta pare epic, asa ca de final.

Jacqline said...

Cartile sunt de departe mult mai bune ! Ma bucur ca le-am citit inainte sa vad filmele :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori