Friday, September 7, 2012

In curand la Editura Nemira

(Dune #4) Imparatul-Zeu al Dunei
de Frank Herbert



„A patra vizită pe Arrakis nu e mai prejos decât celelalte trei. Nu numai fiecare carte, ci chiar fiecare pagină din opera monumentală a lui Frank Herbert poartă amprenta geniului." -Time


„Seria Dune rămâne una dintre cele mai înalte culmi ale imaginaţiei omenești. Cu cât trece timpul, cu atât capodopera scriitorului american devine mai preţioasă."-The New York Times


„Împăratul-Zeu al Dunei este încă un pas pe care îl face Frank Herbert spre a-și desăvârși capodopera. Viaţa merge mai departe pe planeta lui îndepărtată, și soarta oamenilor depinde, ca în viaţă, de o jertfă.“-The Guardian

***

         #1                                                       #2                                                   #3               





13 comments:

Michikit said...

Am auzit foarte des vorbindu-se despre serie in ultimul timp si am devenit ciudat de curioasa.

Christyna_BM said...

Seria Dune e foarte buna.

Bonnie Ithil said...

Sunt chiar si filme realizate dupa carti. Mie mi-a placut foarte mult filmul facut dupa Copiii dunei.

Michikit said...

Sunt si filme? Zi-mi ca sunt si vechi si e clar ca am trait degeaba.

Christyna_BM said...

Sunt 2 ecranizari dupa Dune :D Una in 1984 si o miniserie in 3 parti in 2000. Filmul din 84 nu l-am vazut dar miniseria da, si e super tare!

Cristinab said...

numai vorbe bune am auzit despre serie. nu stiam ca exista si filme.
multumesc Bonnie ca ai precizat. o sa urmaresc si eu Children of Dune. cartile nu cred ca mi le voi cumpara in viitorul apropiat.

Jacqline said...

Nu sunt tocmai cartile pe care le-as citi in acest moment, dar poate in viitor le voi da o sansa :)

Michikit said...

Cum ziceam, e posibil sa fi trait intr-o pestera pana acum. :))
Am auzit de carti dar doar atat. Pai as putea sa incerc sa vad filmele sa ma hotarasc daca as vrea sa citesc si cartile pentru ca de obicei cartile sunt mai bune decat filmele.

Christyna_BM said...

Da, si filmele o sa-ti placa :D

Michikit said...

Oh nu, asta inseamna ca trebuie sa imi iau si cartile dupa? o.0

Christyna_BM said...

Logic :))

Bonnie Ithil said...

Eu am vazut miniseria din 2000 si mi-a placut foarte mult. Actorul principal e de vina :)) ca altfel nu le vedeam nici eu :D

Christyna_BM said...

daaa si ochii aia violeti :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori