Tuesday, September 11, 2012

SUPERPROMOTII la libris.ro !


6 comments:

Jacqline said...

Libris are intotdeauna ceva pe placul meu, iar cand transportul este gratuit nu ma pot abtine sa nu comand ceva :D

Michikit said...

:)) Eu am venit aici sa ma plang: de ce, oare de ce au acum oferta asta. Asa am facut si eu data trecuta cand aveau transport gratuit: mi-am luat cateva chestii, dar acum :((...nu este.

andra lavander said...

o sa-mi clatesc si eu imediat ochii pe site-ul lor

Cristinab said...

tentanta reducerea ! eu inca astept publicatii noi, cum ar fi Insurgent care nu mai apare :((

Michikit said...

@Cristinab, sunt sigura ca apare toamna asta. :)

Jacqline said...

Si eu astept Insurgent cu "sufletul la gura". Sper sa apara in cateva sapt :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori