Friday, July 27, 2012

Leapsa Liebster

Cristina a facut deja Leapsa si pentru ca am primit invitatia din nou o s-o fac eu. Iti multumim Maria din Casa de recenzii.


Reguli:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul înapoi!
1.

 

2. Spune 11 lucruri despre tine
Ce sa spun in afara de faptul ca sunt mai mult decat perfecta? Indrazniti sa ma contraziceti! Aaa stiu! La "Analiza conflictului" profesoara ne-a dat o tema aparte - sa facem o poezie despre calitatile noastre. Cum nu ma consider (dar probabil sunt) un talent si pentru ca suntem priteni si am incredere ca ramane intre noi v-o arat si voua. Nu sunt 11 lucruri despre mine, dar cred ca se compenseaza.

Ironie (nu chiar poezie)

Un profesor cam ciudat
Pe loc ne-a provocat:
Să scriem o poezie
Din a noastră nerozie!
Să punem pe hârtie,
Calităţile să ni se ştie.
Uşor de zis, greu de urmat
Aşa că prietenii mi-am întrebat.
- „Calităţi? O mie ai!
- Eşti deşteaptă, bună-n toate
Frumoasă” (eh, poate în altă etate)...
Până la urmă v-o zic pe şleau,
Sunt tot ce părinţii mi-au dat,
Sunt ce eu am modelat,
(Vă zic, plină de modestie - se ştie,):
Sunt cum se cuvine!
E şi-o vorbă despre mine:
Deşteaptă, frumoasă
Şi devreme acasă!
Ei, aşa vă convine?

(Pregatiti-va propria creatie  pentru ca va coceam un concurs cu aceasta sarcina!! )

3. raspuns la intrebarile Mariei
Intrebari:

1. Cum ti-ai petrecum vacanta de vara?
Inca nu am inceput vacanta, dar sper sa ajung si la munte si la mare!
 
2. La mare sau la munte? De ce?
La mare cu siguranta! Imi place sa ma balacesc si sa ma joc cu copiii, 
La munte neindoielnic! Daca la mare nu pot sta mai mult de 2 saptamani, la munte as sta toata vacanta. Pentru ca-mi place padurea, imi place sa ma urc pe munte si sa am satisfactia catararii. Muntele ma umple de energie.
 
3. Care este serialul tau preferat? Si daca nu te uiti, filmul?
Serial nu cred ca am preferat, dar sunt mai multe care -mi plac. Filmul? As zice 300 dar mai sunt si multe altele: A Midsummer Night's Sex Commedy, Mediterraneo si multe altele

4. Pe ce data te-ai nascut? [fara anul nasterii]
21 noiembrie The Scorpion rules!! 

5. Iti place mai mult la scoala sa acasa?
  Acasa, dar anul asta am cunoscut la "scoala" niste persoane deosebite si a fost o placere si onoare sa fim colegi

6. Esti lenes/a? 
 As zice da. Dar am suficienta responsabilitate sa fac ceea ce trebuie cand trebuie.

7. Ce iti place sa faci in timpul liber?
Sa citesc si sa ma uit la filme. Daca sunt la mare sa fiu pe plaja/apa, daca sunt la munte in varful lui. Important e sa fiu cu familia mea.
 
8. Daca ai putea avea o super-putere, care ar fi aceea?
Hmmm! Acea putere care poate sa-ti dea oricand orice alta super/extra putere de care ai avea nevoie sau pe care ai vrea-o. 
 
9. Dar daca ai putea fi un animal?
Tigru
 
10. Care este melodia/cantaretul/cantareata/trupa ta favorit/a?
Nu am preferata, dar imi plac multe si multi. De regula imi plac o melodie, doua, x din repertoriul unuia si imi displac altele. In functie de stare, ascult aproape orice. Puteti ghici ce nu ascult!

11. Care este materia ta preferata? 
Noroc ca m-a apucat scoala anul trecut! Etape, tehnici si abilitati de comunicare

Set nou de intrebari:

1. Iti place sa stai si singur? Cand, de ce, cat timp?
2. Daca ai putea schimba ceva ce ai schimba?
3. De ce citesti?
4. Ce te face sa razi si ce te face sa plangi?
5. Daca esti de pe "aici" sigur iti place sa citesti. Cum ar fi biblioteca pe care o consideri de vis? (in afara de a fi a ta)
6. Traiesti clipa/decizi pe moment sau iti faci planuri cincinale?
7. Comedie sau tragedie?
8. Lasi comentarii sau nu ? De ce?
9. Cat timp ai rezista fara sa citesti?
10. Dar fara filme sau muzica?
11. Ti-ai imaginat vreodata sa fii un personaj fantastic sau de legenda. Daca ca da, care (specie, individ etc)?

4. 11 Persoane???
Greu, mai ales ca e o leapsa umblata!
Sigur Geo, Theo (daca nu a plecat), Maya, Bonnie, Andra, Cristinab si celorlati prieteni ai BM.
5. 
Incerc. Dar ei vin sigur pe aici si vor vedea! Nu-i asa?
6.
Habar n-am ce-nseamna asta. Totusi fiind o inactiune cred ca ma voi descurca!

7 comments:

natașa said...

Interesante raspunsuri!

andra lavander said...

nu am blog deci o sa raspund direct aici, nu inainte de ai spune lui CCAM ca ador poezia ei, doarte amuzanta! asa, raspunsurile la intrabari:
1. Iti place sa stai si singur? cand, de ce, cat timp?
Da, imi place si singuratatea, gasesc in fiecare zi cel putin 10 minute pe care sa mi le petrec cu mine insami, cu gandurile mele. de obicei seara pentru a analiza cele petrecute de-a lungul zilei si a ma intelege mai bine.
2.Daca ai putea schimba ceva ce ai schimba?
as schimba atat de multe lucruri ca nici nu stiu cu ce sa incep. Cred ca cel mai important este sa-i faci pe oameni sa le pese, sa intoarca cel putin o data capul si sa vada ce este in jurul lor. Trebui sa incetam sa ne traim viata in propiul glob de sticla unde nimic nu ne poate atinge. Ar cam fi cazul sa incetam sa ne autocompatimim si sa incepem sa facem ceva.
3. De ce citesti?
Sicer, nu stiu. pentru ca lectura reprezinta o evadare din realitate. pentru ca uneori ma simt prea plina si simt nevoia sa fiu si in mintea altei persoane, sa ma eliberez de mine. pentru ca din fiecare carte invat ceva nou, despre mine, despre lume, despre viata.
4. Ce te face sa razi si ce te face sa plangi?
Cartile, ele ma fac sa rad si sa plang. apoi lumea, rad sau plang pentru ceea ce vad in jurul meu. plang des, cam din orice, niciodata nu stii ce ma va face sa plang, un cuvat, un gest. plang mai ales cand vad dramele oamenilor din jurul meu, in special ale copiilor. rad pentru ca sunt optimista, rad la gulmele altora sau uneori la propiile glume. rad mai ales la emisiunea lui Mircea Badea sau cand ma uit la desene animate
5. Daca esti aici sigur iti place sa citesti. cum ar fi biblioteca pe care o consideri de vis?
una plima de carti. cam atat conteaza sa fie plina de carti. preferabil o cladire veche care a trecut prin istorie nu doar pastreaza carti despre ea.
6.Traiesti clipa/decizi pe moment sau faci planuri cincinale.
Sunt o persoana indecisa, niciodata nu prea stiu ce vreau, asa ca imi este destul de greu sa imi fac planuri pentru viitoar. nu stiu nici ce voi face maine, cau atat mai putin peste cinci ani. asa ca pot spune ca traiesc clipa, ma bucur de ce am azi pentru ca nu stiu daca il voi mai avea si maine.
7Comedie sau tragedie?
Comedie clar, ador sa rad si la tragedii pang pana mi se intinde tot rimelul
8. Lasi comentarii sau nu? De ce?
In general las comentarii pe la toate postarile care mi se par interesante. pentru ca desi nu am blog stiu ce inseamna sa muncesti la ceva si lumea sa nu se deranjeze sa observe munca ta.
9.Cat timp ai rezista fara sa citesti?
Nu stiu, n-am incetcat niciodata. depinde, unde sunt, ce fac.
10. Dar fara filme si muzica/
Fara filme destul de mult, sunt animatii de anul trecut pe care inca nu le-am vazut. Fara muzica, nici macar o zi.
11.Ti-ai imaginat vreodata sa fii un personaj fantastic sau de legenda. daca da, care?
Nu, poate m-am imaginat parte a povestii, dar mereu un personaj individual, care nu exista in carte. m-am transpus pe mine in poveste. dar nu vad un personaj de roman, pentru ca n-ma gasit un personaj care sa-mi semene si cu care sa ma pot identifica

CCAM said...

@ Imi plac raspunsurile tale

Geo. said...

Eh, ai dat si tu pe la scoala, ai avut colegi - creca ti-a placut dupa atatia ani!
Eu deja m-am saturat! =))
Sa vedem cand ai de gand sa mergi in vacanta, muncesti prea mult in ultima vreme!
Ehe...
Apropo, am facut si eu leapsa. Mersi, m-ai facut sa...scuip din mine cate ceva! =))

CCAM said...

@ Un an mi-a ajuns, dar a fost frumos, mai ales ca, asa cum am tot repetat, am fost foarte cuminte:)))
MA duc sa-ti citesc leapsa!

Cristinab said...

multumesc Mona pentru leapsa. mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tare, in special poezia care mi se pare deosebita.

1. imi place sa petrec cat mai mult timp singura. mereu am ceva de facut. cat timp? pana mi se face dor de mama, iubit si bff a mea.
2. cateva momente in care nu am ripostat cum trebuia.
3. citesc pentru ca ma relaxez total.
4. ma face sa rad cand mama imi vorbeste de politica, cand prietena mea imi povesteste ceva si supra-exagereaza, un moment, banc comic, pozele din scoala si cand ma gadila cineva.
plang la cununii de nunti si botezuri, cand imi moare animalutul din casa (am avut 2 pesuri - Morkov si Flex, si o hamsterita Mariana, tustrei decedati, acum am o hamsterita Aneta si 3 catei la tara), plang la filme bune, la suferinta prietenilor si ma emotionez aproape de lacrimi la scene/ imagini cu impact puternic emotional.
5. ar fi o camera cu tavan de scticla si pe pereti sa fie rafturi cu carti
6. fac palanuri la tot ce mi se pare important. i-au si decezii pe moment, dar nu pana nu ma asigur ca pot fi schimbate si mai tarziu (chiar si dupa 5 min sau 5 luni).
7. ambele. depinde de moment.
8. las comentarii pentru ca simt ca trebuie sa-mi las parerea apreciind ceea ce am vazut/ citit.
9. daca sunt ocupata pana peste cap.. prefer sa nu numar zilele, dar duc dorul unei povesti cand imi amintesc.
10. filme, nu prea, seriale mai mult, cand raman in urma le recuperez. fara muzica nu prea stiu, pt ca am pe tel si am casti... :D
11. lup.. varcolac. ma innebuneste ideea metamorfozarii in ceva salbatic si puternic.

Bonnie Ithil said...

Woa imi place poezia, e foarte reusita si nu cred ca mie mi-ar iesi asa ceva :)). O sa incerc sa fac si eu aceasta leapsa imediat ce am putin timp limber :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori