Friday, July 27, 2012

In posta, BM va pregateste

Da, clar am fost foarte cuminte. Seria Autumm a vrut-o G. dar sigur o s-o citesc si eu. Pe Saltwater Vampires am cautat-o mult dar pana la urma am pus mana pe ea. Abia astept s-o citesc! De vreo un an vreau s-o citesc pe Oana Mujea. Ca tot am cartile ei fantastice cred ca o sa facem in curand saptamana O.M.!
Azi au sosit si cartile pentru 666, asa ca la BM va pregateste considerati cartile afisate la concurs!

Coperta volumului 1 - Autumm - e absolut superba! Nu stiu cum se vede in poza, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant. Nu cred ca am zis asta pana acum despre o coperta. Nici Saltwater Vampire nu e deloc urata.

10 comments:

Geo. said...

Pfoai....seria aia...mama, cum arata - si nici n-am citit deespre ce e vorba, stii!
G., pooate nu ne faci recenzii la fiecare volum in parte!! Sa vezi ce urat fac, daca nu!

Bonnie Ithil said...

Chiar ca arata super seria autumn. Sarama de Oana Mujea unde se gaseste, pentru ca pare destul de interesanta? :D
Si lectura placuta :D

CCAM said...

A aparut la tritonic, deci o gasesti la ei pe site. Eu am luat-o de la Elefant. Multumesc mult!

andra lavander said...

sunt superbe, spor la citit, sunt tare invidioasa in acest moment

cassady said...

Pentru o carte de la noi nici coperta Saramei nu arata rau, o s-o caut si eu pe elefant mersi de info :)

ank said...

Shaede assassin 2 e super, am citit-o de curand, astept cu nerabdare vol 3, cred ca anul viitor apare

Christyna_BM said...

E bine daca ti-a placut. Mie prima nu mi s-a parut stralucita :)

Andreea said...

Toate arata foarte bine.Ma bucura imaginile:*
Am revenit si imi pare rau de absenta:(..Recuperz eu tot>:)

Unknown said...

cartile arata incredibil.pun pariu ca textele sunt si mai si.

Alexandra Ioana said...

dumnezeule toate carti una si una:X
sunt superbe toate,va iubesc blogul >:D<

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori