Monday, May 21, 2012

The Vampire Diaries

Si un afis reusit... Ce spuneti?

7 comments:

Izabela said...

E destul de tare coperta dar parca ma sperie putin.

Izabela said...

Scuze, afisul nu mai vad :)

Cristinab said...

afisul e frumos realizat!
sper sa fie original Petrova.
citisem pe undeva mai de mult ca va aparea. dar cand? poate in sezonul urmator :)

Bonnie Ithil said...

e superb!!! :x Nerabdatoare sa o vad pe Elena in rol de vampir :D

andra lavander said...

afisul este superb, abia astept sezonul viitor, parca seriaulul e mai bun de la un sezon la altul, dar sper sa nu se intinda in volumele 5, 6, 7, sau 8, mie nu mi-au prea placut

Lorely said...

Am citit si eu ca Petrova "is back".
Am citit de pe un afis, nu-mi amintesc insa unde, din pacate...
Abia astept sezonul urmator :D

Mirela said...

e misto posterul....

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori