Monday, May 21, 2012

E OFICIAL! Sovaire la editura RAO




În "Fior", Grace şi Sam s-au găsit. Acum, în "Şovăire", trebuie să lupte ca să rămână împreună. Pentru Grace, asta înseamnă să-şi înfrunte părinţii şi să păstreze un secret deosebit de periculos despre ea însăşi. Pentru Sam înseamnă să se împace cu trecutul său ca vârcolac şi să afle cum poate supravieţui pe viitor. Dar mai apare şi un lup nou, pe nume Cole, al cărui trecut ar putea distruge întreaga haită. Iar Isabel, care deja şi-a pierdut fratele, este atrasa oricum de Cole. "Şovăire" ne vorbeşte despre ambele laturi ale iubirii, cea întunecată şi cea luminoasă şi despre puterea oamenilor de a depăşi obstacole prin forţa dragostei.

6 comments:

Izabela said...

Uraaaaaa ! Se misca putim cam greu dar e bine ca se misca! Speram ca urmatoarele volume sa vina mai repede!

Cristinab said...

vesti bune pentru fanii seriei!
imi place descrierea cartii.

georgiana serban said...

Of , in sfarsit !!!!
Cred ca este cea mai reusita serie a celor de la RAO.(YA)
Ma bucur nespus de mult ca acesata serie nu este lasata de izbeliste.
Sincer ma gandeam serios sa continui lectura acestei serii in engleza,dar se pare ca nu mai este nevoie.
Multumesc celor de la Rao pt Fior,dar si pt celelalte carti minunate pe care le-au scos in ultimul timp.
PS:poate se vor gandi sa continue si seriile scrise de Clive Cussler,care este autorul meu preferat din portofoliul lor.Vedeti pana la urma speranta moare ultima.

Bonnie Ithil said...

deja vol 2, eu nu am apucat sa citesc nici primul vol :D Sper sa o fac cat mai repede pt ca am auzit ca e o serie foarte buna.

Simona said...

Si eu vreau sa fac rost de primul volum. Am auzit multe pareri bune incat mi s-a deschis si mie apetitul :)) Sper sa ma incante seria avand in evdere ca in ultima vreme am fost mai pretentioasa :D

Mirela said...

intai sa imi iau primul volum... ca asa mu mai fac nimic

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori