Wednesday, May 9, 2012

New on my Kindle




8 comments:

Bonnie Ithil said...

Ayyyy !!! City of lost souls =p~
Superbe !!! Lectura placuta :D

Simona said...

Minunate achizitiile :D Pe primele 2 pusese ochii :D

Izabela said...

Sunt superbe copertile si presupun ca si cartile! Le vreau si la noi in tara. Pana una alta trebuie sa mai invat engleza sa le pot citi.

Cristinab said...

Oau! lectura plcuta fetelor! asteptam rececenzii si citate :)

@ Izabela, eu am invatat engleza citind poezii, e cea mai usoara metoda. dupa m-am dat pe carti, subiecte usoare. mintea se forteaza singura sa inteleaga :)

Unknown said...

Mie imi place mult coperta cartii Underworld deci sunt foarte curioasa in privinta ei.

Geo. said...

Nu-i chiar asa greu cum pare! Zic, cititul in engleza...=))
cat despre cartile tale, crissule - alea de pe kindle, dar tot carti sunt -, sunt...apetisante. Totusi, ti-as zice eu vreo doua despre COLS, dar ma abtin!!!!!!!!!!!

andra lavander said...

si eu tot citind carti am invata engleza si spaniola, cartile sunt superbe, in special City of Lost souls

Mirela said...

ufff sunt rau toate...spor la citit

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori