Sunday, May 6, 2012

Mai vreti concurs de teze?

Traiam intr-o lume in care tezele incepeau peste vreo doua saptamani. Abia am aflat ca unii dintre voi aveti chiar maine teze. Succes!
Acum... mai vreti concurs pentru cele mai bune note? Ma gandeam sa va pun o limita de pret si sa puteti voi opta pentru o carte... sau... discutam dupa ce va inscrieti in concurs! Oricum, castigatorii de pana acum au fost multumiti, nu-i asa?

Tobele bat!
Daca vreti sa participati la concursul de teze inscrieti-va la concurs aici cu numele si GFC-ul si eventual indicati titlul cartii pe care ati dori-o.
Va astept! 
Va puteti inscrie pana marti, 8 mai, la ora 24.00!
Inscrieti-va repede si apoi treceti imediat la invatat! Eu ma duc la fii-mea s-o intreb cand are tezele... parca prima pe 16?
Avand in vedere ca unii dintre voi sunteti deja studenti (bravo voua!) si sesiunea e la usa, ma gandeam sa organizam si un concurs al notelor pentru voi... trebuie sa aveti toate examenele date si cea mai mare medie castiga. Din nou nu promit pentru ca ar putea interveni probleme organizatorice care sa nu permita un concurs transparent si corect. Astept parerile voastre.
UPDATE
- nu conteaza cand aveti teza, asteptam pana la ultimul rezultat; probabil ultima zi pentru anuntarea notelor va fi ultima zi de scoala cand sigur veti avea notele
- notele mi le trimiteti mie pe email (CCAM); nu voi anunta decat castigatorul asa ca sa nu aveti retineri
- nu am stabilit INCA limita de pret, cum am spus in comentariul lasat, onorabil ar fi in 40-45 lei
- inscrieti-va cu numele si GFC-ul si ar fi util sa spuneti cartea pe care ati dori-o
- reveniti din cand in cand la postarea asta pentru vesti noi pentru ca, desi suntem la a 3-a editie, inca nu ne-am batut in cuie regulile si poate apar aspecte de lamurit
- se premiaza cea mai mare medie; in functie de cat de multe medii sunt pe primul loc, la egalitate, vom premia pe fiecare sau vom trage la sorti - stiti si voi prima resursa limitata sunt... dar ne descurcam noi cumva
SUCCES si SPOR LA INVATAT!

43 comments:

IRLover said...

Chiar pe 8 mai se termina inscrierea, ce coincidenta :):)) Eu particip ! :) Sper ca matematica sa nu mai indice o problema semestrul acesta.

Mi-ar placea sa primesc daca as castiga Sora de Rosamund Lupton sau Daca as ramane :X

Łάω♥ said...

Eu m-as inscrie ..dar ultima teza o am pe 24 =)) daca intarzii eu :d

Nume: Laura T.
GFC: [*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.)
Carte:Chimie perfecta

Sper sa nu depaseasca limita de pret...desi n-am vauzt pe nicaieri unde e scrisa limita.

andra lavander said...

eu am ultima teza pe 21, sincer nu prea am chef de teze cu vremea asta, dar...
GFc:nadra lavander
cartea: ingerul mecanic

Unknown said...

Hmm, am teza la mate pe 17 si la romana pe 22 si am emotii :)

Carte: Evernight de Claudia Grey
GFC: cristina_andries98

Luiza said...

cum poti fii sigura ca notele care se vor spune sunt cele reale? nu e nevoie de o dovada macar?:|
si care este limita de pret?

IRLover said...

Eu cred ca am cel mai tarziu tezele, 23 si 28.

CCAM said...

pana acum am mers pe incredere mai ales ca cei care au participat au fost dintre cei... care se "cunosteau" si nu a dat niciunul vreun motiv sa ne indoim de corectitudinea lui. Daca vreti totusi putem pune conditii; problema a fost ca profesorii nu au mai dat tezele acasa; eventual sa le faceti poze cu telefonul? NU stiu -veniti cu idei.

@laura T - o sa-i asteptam pe toti sa primeasca rezultatele, daca s-au inscris

@toti - nu am pus o limita de pret, era o propunere doar. Dar cred ca onorabil ar fi un maxim de 40 sau 45 lei, nu? NU E INSA O PROMISIUNE!!! Voi insa spuneti ce carte vreti ca sa ma pot orienta si eu - vine targul si poate unele carti vor fi mai ieftine..

Soul Portrait (Portretul sufletului) said...

Gorgos Roxana
GFC: Broken Noir
Eu am ultima teza pe 16 mai, yay^^, particip! Cartea pe care as vrea sa o castig se numeste Altfel de ingeri, de Lili St Crow. Succes tuturor! :)

Simona said...

Inca o data zic ca mi se pare foarte interesanta ideea voatsra :D Succes tuturor! Studiati studiati :D
Daca faceti si pentru studenti un concurs o sa se vada niste diferente intre notele studentilor si cele ale elevilor :)) Dar nu se stie niciodata :D Speram la note cat mai mari.
Succes celor inscrisi >:D<

Ştefana Alexandra said...

Tiba Ştefana Alexandra
GFC: Ştefana Alexandra
Vreau şi eu să mă înscriu, problema ar fi că ultima mea teză e undeva pe 13 iunie :-"

Larisa said...

Motora Larisa
GFC: Larisa
Mie mi-ar trebui Orasul Oaselor, prima carte din seria Instrumente Mortale, dar e putin cam prea scumpa, asa ca ma rezum la Cele 13 motive. Oricum, inca nu se stie cum vor fi notele, dar merita incercat. Ultima teza e pe 16 mai, deci la mine nu e problema.
Multumim pentru concurs!

monika.love96 said...

Ma inscriu si eu.
Troie Monica Alexandra
GFC:monika.love96
Mi-as dori foarte mult Chimie Perfecta!
La mine tezele se termina pe 28. Adica atunci o dau pe ultima... rezultatele le voi avea prin iunie, e asta vreo problema majora?

Ionela Pascu said...

gfc: Pascu Ionela
As dori cartea " Dragostea nu moare" -Maitreyi Devi
Eu am dat 3 teze, mai am una, cea mai naspa...la mate:))

Cristinab said...

ce dragut si interesant din parte voastra! din pacate vara trecuta m-am bucurat pentru ultima data de studentie ;))

succes elevilor si studentilor !

Anca said...

Mișin Anca Cristina
GFC: Anca
Am dat o singura teza iar ultima e în 24 mai(la mate).

giddusadik said...

Frumos din partea voastra ca mai faceti o editie :) Ca castigatoare la editia trecuta, pot spune ca am fost foarte multumita :D

Nume: Nadia Ugeily
GFC: giddusadik

Si eu am prima teza pe 16! Ce coincidenta :) Si ultima teza o am oe 24.

giddusadik said...

A, am uitat de carte. Va las sa alegeti dintre urmatoarele (ca sa va orientati mai bine dupa pret). Sper ca nu va deranjeaza lucrul acesta.

Printul Mecanic
Chimie Perfecta
Nascuta la miezul noptii
Blestemul focului
Fior
Evermore

Cel mai mult mi-ar placea Printul Mecanic, dar ma multumesc cu oricare din cartile din lista :)

Geo. said...

Ha, pai...sa lipsesc eu? Nu, nu...

Gfc: Geo.
Nume: Geo P.
Ultima teza e pe aaa 21 mai, la mate! stiu sigur ca acolo o sa o mierlesc..=))
Carte...carte...nu stiu...pot sa ma mai gandesc, da?

Anonymous said...

I'm in!
Nume și GFC: Adela Cacovean
Ultima teză va fi în ultima săptămână din mai, dar nu știu cât de repede ne-o va corecta.
Cartea pe care o doresc e: Divergent.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Cipryan said...

cum adica ? nu inteleg , de unde o sa stii ca notele sunt reale? asa toata lumea poate sa-si puna 10 la fiecare materie ,nu?

claudia_mami said...

gfc: claudia_mami particip

Gheorghiev Alexandra said...

Ma inscriu si eu
Gfc:alexandra gheorghiev
email:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com
carte dorita:naluca si naucul by stacey kade

Gheorghiev Alexandra said...

Sscuze,din greseala am gresit cartea!
cartea dorita:pe jumatate moarte de kim harrison

Unknown said...

Otel Cristina
GFC: Cristina
AS vrea Insurgent, dar inca nu a aparut. Poate apare pana atunci.
Succes tuturor la scoala!

Iulya Elena said...

Hei..abia astept sa vad ce rezultate o sa amla teze...ew le dau pe 16,22,23,si 30 ...cu siguranta acest concurs ma va motiva sa invat...
nume:Iulia Neagoe
GFC:Iulya Elena
carte : Rapirea din seria Cele 9 vieti ale lui Chloe King
Bafta tuturor!:)

CCAM said...

@Cipryan - PROPUNERI, Cipryan, astept propuneri cum sa faceti dovada notelor!!!! Asa ar fi bineinteles normal si avand in vedere cati participanti noi sunt chiar devine o necesitate.

Diana said...

Nume: Dan Daiana
GFC: katherine
Ultima teza este pe 14 mai
Sunt de acord ar trebuii sa avem o dovada, ca de exemplu sa facem o poza cu nota. Nasol e de mine ca profesoara de franceza e foarte exigenta, si cea mai mare nota la ea e 8-9 la teza. Deci...asteptam un miracol.

Diana said...

Am uitat sa spun cartea pe care as vrea sa o castig este Incredibil(Micutele mincinoase)-Sara Shepard

Larisa said...

Am putea face macar poza la carnet, cu notele semnate, daca la teza propriu-zisa nu se poate.

Izabela said...

Nume: Grigorescu Izabela
GFC: Izabela
Cartea dorita : Fior (lupii din mercy falls)
Ultima teza e pe 23 luna asta la geografie, iar in legatura cu dovada sunt de acord, dar profa de romana nu ne da tezele decat o ora si nu am cum sa-i fac poza (nu ne lasa cu telefoane) dar vad eu cum rezolv, cred ca fac poza la carnet...

CCAM said...

cu semnatura profesorului :))))
Sau va sun parintii sa-i intreb :)))
Ca de venit la scoala la fiecare cam greu...

Izabela said...

Concursul e si pentru cei de generala nu?

CCAM said...

@Izabela - bineinteles

Izabela said...

Multumesc mult CCAM !

♥MIM said...

Mihaila Irina
kyky Tm
Ultima teza...1 iunie, ce porcarie :|
Mhm, cartee...Adevar sau provocare de Sara Shepard

Unknown said...

foarte fain concursulIei! Sunt asa de happy azi si maine si poimaine dar nu conteaza asta acum (10 in teza la romana motivul).
- Nume : Diana C.
- GFC : Delya Del.
- Cartea : Jocul minciuni

Christyna_BM said...

@Delya Del. Felicitari pentru nota, la cat mai multi de 10! Dar, la o prima examinare eu nu gasesc numele tau in lista de urmaritori BM. Concursul de teze era initial pentru cititorii fideli ai blogului. Imi pare bine ca a luat amploare, dar sunt unii dintre voi pe care nu i-am vazut in viata mea aici, nu au lasat vreodata un comentariu la vreo alta postare, ceea ce sincer, nu mi se pare OK. Succes tuturor!

Andreea said...

Ultima teza o am pe 22 mai :d.
Ma bag si eu,desi nu cred ca o sa castig:))
GFC:Andreea
Carte dorita ar fi Vampirii din Morganville 5 :D

Stephany said...

Am ratat inscrierea :((
Am vazut acum cateva zile postul , dar deja depasisem ziua limita :(
La mine tezele incep saptamana viitoare !
Oricum , mult noroc participantilor . Poate data viitoare ma voi trzi si eu la timp :)

Mirela said...

succes la teze :)

Izabela said...

Am si eu niste intrebari: cui trimitem dovezile cu tezele, pe ce E-mail si cam pe cand?

KittygoesFoxy said...

Cat de rau imi pare ca nu m-am inscris si eu:((( Asta e...mult succes participantilor:)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori