Tuesday, May 1, 2012

Castigatori Cititorul Lunii Aprilie

Bun... credeati ca uitam sa afisam castigatorii lunii? Nuuuu! Dar pe aproape! Si voi acum... se mai intampla... cand suntem impreuna ne luam cu discutiile, filmele, sotii si copiii... avem scuze...

Castigatorii Competitiei Lunii Aprilie (ce titlu lung i-a pus Cristina!) sunt:
Cristina
Cristina B
Mayabijoux
Bonnie
Andra
Da, vedeti bine si de data asta am marit numarul premiilor. De ce? Pentru ca meritati: numarul de comentarii depasea suta, iar activitatea voastra de-a lungul timpului merita rasplatita.
Suntem dulci, nu?
Acum... premiile sunt:
Daca as ramane de Gayle Forman, 
Luna Albastra de Alyson Noel, 
Naluca si Naucul de Stacey Kade,  
Nascuta la Miezul Noptii de C.C. Hunter,  
Moarta si inviata de Kim Harrison

Naluca si Naucul de Stacey Kade, Nascuta la Miezul Noptii de C.C. Hunter sunt oferite de editura LEDA, iar  Moarta si inviata de Kim Harrison de editura Corint Junior, carora le multumim.

Photobucket Photobucket

15 comments:

Cristinab said...

OMG!!!! sunt zuper zuper zuper zuper fericita!
o sa ma bucur din plin de cartea castigata!
felicitari fetelor! lectura placuta!!!!

multumesc BM pentru tot! este a doua oara cand castig aici !
faceti o treaba frumoasa si multumesc pentru ca tineti cont de noi, cititorii vostri!

p.s. multumesc pt postarea stirii lui Kelley A. !
>:D< :*:*:*

Unknown said...

Multumesc!
Eu imi aleg Daca as ramane.
Felicitari tuturor!!!

Cristinab said...

multumim Leda si Corint Junior!

a, cum ne alegem cartile?
eu tare as vrea Naluca si Naucul de Stacey Kade! :D

CCAM said...

intrati pe mess cu Cristina; Premiata Cristina isi alege prima, restul in ordinea contactarii Cristinei Mele

Bonnie Ithil said...

Multumesc mult de tot fetelor!!! Chiar nu ma asteptam mai ales ca la capitolul comentarii nu am fost asa activa luna asta :D. Ms inca o data :*
BM Rocks !!! :D

Lorely said...

Felicitari fetelor!!! Sa aveti parte de o lectura cat mai placuta!

Unknown said...

multe felicitari castigatoarelor! Din nou, felicitari si voua pentru super-ideea concursului!

mayabijoux said...

ce ma bucur ca sunt si eu!!! thanks fetelor! :*
a, si sa nu uit, multumim fetelor pentru urari!

Crina|| booktwist_ said...

Felicitari si lectura placuta!:)

Simona said...

Felicitari fetelor!! :D Foarte frumoase premiile :D Sa lecturati linistite >:D<

andra lavander said...

multumesc mult

Cristinab said...

multumesc pentru urari fetelor! cu siguranta va fi o lectura hiper - mega - super placuta :)

ioana alexandra said...

felicitari fetelor!!
lectura placuta:)

Unknown said...

Mulrumim de urari! Abia astept sa citesc cartea si lectura placuta celorlalte fete. Eu am citit Naluca si Naucul, Nascuta la miezul noptii, Moarta si Unviata si Luna Albastra si sunt chiar curioasa ce impresie va vor lasa.

Andreea said...

Felicitari fetelor:*
Sper sa fiu mai ,,harnica'' de data asta :))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori