Friday, April 6, 2012

Weekend-ul acesta iti livram gratuit multe, multe reduceri!‏

25 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Ce de reduceri si parca-s mai imbietoare cand vantul circula prin buzunare:))

Unknown said...

Da...:)) Cred ca nu iau nimic, dar nu stiu..inca stau ca pe ace pana ma hotarasc

Cristinab said...

am dat clik pe foto si nu merge. imi da eroare.
am intrat pe site intr-un final. reducerile sunt multe si super.
voi ce va luati? :d ce va tenteaza?

Lorely said...

Nici la mine nu merge, imi tot da eroare. Insa am intrat direct pe site. Sunt reduceri substantiale! :)

Lorely said...

Mi-as cumpara Vecinul - de Lisa Gardner si Intuneric - Mark Billingham!

Cristinab pe tine ce te tenteaza?

Cristinab said...

seria Casa Noptii, dar...

Lorely said...

Si cartea "Cum sa pictezi un mort" pare fascinanta.. trebuie sa fac economii!!

Cristinab said...

si eu fac economii!
DAR, sezonul nuntilor se apropie iar fostele mele colege de liceu se casatoresc iar banii vor merge in pliculet ;))
din fericire iarna e sezonul meu de cumparat carti ;))

Simona said...

Mi se pare super oferta :D Insa am cheltuit cam mult luna asta :)) Transport gratuit :x

Unknown said...

Da...pe mine ma tenteaza Ingerul Noptii, dar cred ca o sa ma mai impresioneze ceva cu greu dupa ce voi termina AV...

Christyna_BM said...

@ Cristina Ingerul noptii o sa iti placa sigur chiar si dupa AV!
@CristinaB. vai nunti! am scapat anul asta. Anul trecut am avut 2 acum 2 ani la fel! Dupa nunta mea nu stiam cum sa ii mai multumesc pe toti. Din fericire am cam terminat cu obligatiile. Stii tu: cine n-a venit la mine... =))

Lorely said...

Da, nunti...si eu am,dar din fericire doar una, deci ramane si ceva monetar pentru carti!

Cristinab said...

@ Christyna, stiu si te cred! sunt si eu curioasa in privinta asta pt ca, din fericire, anul viitor voi fi eu in rolul principal :)
iar anul acesta nu voi avea nici mai mult nici mai putin de 5 nunti si un botez peste 2 sapt!

Cristinab said...

@ Lorely , tu stai bine ;)

Lorely said...

Woaw, Cristinab...chiar trebuie sa faci economii, presimt ca va fi un an greu pentru tine...Dar si la anul, cand vei fi tu in rolul principal, ce bine va fi, nu?

Lorely said...

Cristina, m-ai facut super curioasa cu privire la AV! trebuie sa citesc si eu, Neaparat!!!

Christyna_BM said...

OOO felicitari si daca ai nevoie de vreun sfat sa ma cauti ca stiu tot =)) eu in septembrie 2009 am fost, mi-a placut a fost frumos dar ma bucur ca s-a terminat! Nu stiu daca acum as mai avea curaj :))

Cristinab said...

@Christyna am uitat sa-ti zic felicitari si Casa de piatra!!!
cu siguranta voi avea nevoie de sfaturi, dar anul acesta ma ajung cu grijile ;))

Unknown said...

Lorely, daca nu citesti seria..of...nu intelegi ce pierzi; e chiar superba; eu am ajuns si sa plang(recunosc ca ma emotionez la tristetile altora chiar daca e film sau carte).
Trebuie sa o citesti pentru ca e cu adevarat superba.
Seria si autoarea isi merita din plin fanii.

Lorely said...

Pai chiar am de gand! :D Am vazut ca sunt la oferta pe elefant.ro, deci cred ca voi face o investitie buna!

Unknown said...

Asa sa faci!!! O sa o adori. Nici eu nu-i intelegeam pe deplin pe cei care spuneau ca e minunata pana n-am inceput sa o citesc!!!

Cristinab said...

@ Cristina, m-ai facut si pe mine curioasa in privinta AV! trebuie sa citesc seria. si eu ma emotionez repede la filme si la carti.
[ am plans in cl a 3-a cand am citit moartea caprioarei de Labis]

Unknown said...

Sa stiti ca nu v-am facut curioase degeaba. Eu am luat o pauza acum ca sa ma linistesc ca...uff...e greu.
Un singur sfat. Cititi seria si o sa intelegeti.
@Cristinab, sunt sigura ca o sa te emotionezi. Si eu am plans cand am citit Moartea caprioarei si eram tot in clasa a treia :))

andra lavander said...

tentatnt, tentant, dar si prin buzunarul meu cam bate vantul, mi-am cumparat cam multe haine pentru Pasti

Lorely said...

Si eu am plans cand am citit Moartea caprioarei:(

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori