Friday, April 6, 2012

Campanie pentru publicarea în România a cărții "Eternal Starling" (Emblem of Eternity #1) de Angela Corbett pe Walking on Letters

Fetele de pe Walking on Letters au initiat o Campanie pentru publicarea în România a cărții "Eternal Starling" (Emblem of Eternity #1) scrisă de Angela Corbett . Stiti cat de mult ne plac noua campaniile de publicare, nu-i asa? Deeeci...am decis sa le sustinem! 

Ce conține această campanie până acum ?
* Imagini fan made : AICIAICI, AICI și AICI

Evie Starling a trăit o viaţă relativ lipsită de evenimente ca ieşind cu prietenii, bârfind despre băieţi, şi conducând Mustangul ei din 1966. Toate acestea se schimbă atunci când pentru a începe facultatea se mută în Gunnison, Colorado, şi cunoaşte doi bărbaţi misterioşi.
De-a lungul secolelor, Alex Night şi Emil Stone au tânjit după Evie - dar fiecare are motivele lui pentru care a aşteptat să fie cu ea. Când ambii bărbaţi pretind că sunt sufletele ei pereche şi îi povestesc despre trecutul de necrezut, Evie află că nu e persoana care credea că e.
În curând, Evie se va trezi în mijlocul unei bătălii vechi de secole dintre Societatea Amaranthine - protectorii sufletelor, şi Rezistenţa Daevos - cei care distrug sufletele. Cu un trecut pe care nu-l înţelege şi un viitor în care pericolul tot creşte, Evie trebuie să decidă în cine poate avea încredere. Dar Alex şi Emil nu sunt singurii care o vor pe Evie, iar sufletul ei e pe cale să devină frânghia de legătură într-un război de.. însuşire a lui.


Cum ne puteți ajuta voi?
* Să ne spuneți fiecare părerea într-un comentariu dacă doriți sau nu cartea în România și de ce. Orice părere, oricât de mică, contează.
* Să dați comment pe site-ul editurii Leda, în care să ”îl înnebuniți” într-un mod plăcut pe admin cu această carte. Nu uitați, noi suntem vocea României:))
* Cei care au bloguri pot prelua descrierea cărții, filmulețul,  să facă un articol despre campanie.. sau preia bannerul campaniei. Dacă faceți aceasta, vă rugam să ne contactați pentru a stii ce bloguri ne susțin sau dacă aveți nevoie de materiale suplimentare (codurile, etc).
Vă mulțumim anticipat pentru orice fel de ajutor pe care ni-l veți acorda, ca cititor sau blogger, și vom aprecia enorm implicarea voastră. Este o carte minunată, care merită să apară și la noi, care trebuie să o citiți și voi ! 
Va urma si o recenzie a noastra, pentru ca nu putem sustine ceva ce nu citim.

Date despre autoare:

Angela Corbett a absolvit facultatea din Westminster cu o dublă specializare în comunicare şi sociologie. A început să lucreze ca reporter al ziarului local când avea şaisprezece ani şi a câştigat numeroase premii pentru articole, ştiri, şi scrieri editoriale. În plus, lucrează ca director de comunicare şi marketing. Locuieşte în Utah cu soţul ei extrem de susţinător, şi căţelul ei Pomeranian, Pippin, al cărui număr de fane care îl urmăresc poate rivaliza cu cele ale lui Justin Bieber.

Mai multe informaţii despre autoare şi carte găsiţi la adresele:

22 comments:

Unknown said...

Eu am mai auzit despre carte si stiu ca primul lucru care mi-a atras atenita a fost coperta, normal care imi place mult.
Cum sa nu sustin campania? Sper sa aiba rezultate foarte bune(pozitive).
Apropo, ma bucur ca autoarea are un catel; eu am 8 :))

Christyna_BM said...

ohoho...8?:)) eu am 3 pisici

Unknown said...

* si presimt ca in vara asta se vor imperechea iar si iar...sunt multi, dar niciodata nu am renunta la ei

Crina|| booktwist_ said...

Imi place cartea si chiar mi-ar placea sa se publice si la noi, pare draguta ideea.

Geo. said...

Ha, am dat si eu de mailul din inbox si am postat! :)))
Imi place mult coperta cartii, si recenzia m-a dus imediat cu gandul la Sange Albastru, pentru ca si acolo dupa un ciclu de viata, sangele e colectat si pus in corpul altcuiva si sufletele pereche trebuie sa se regaseasca. Again...and again...and over...again!

Lorely said...

Asteptam cartea cu nerabdare, cu certitudine va fi pe masura asteptarilor noastre!

Unknown said...

Serios, Geo? Eu n-am citit inca seria Sange Albastru, deci nu prea stiam despre ce e vorba in care, exceptand faptul ca e foarta de vampiri si etc...
Acum chiar mi-ar starnit interesul.

Unknown said...

Voiam sa zic ca nu prea stiam despe ce e vorba in ea(nu 'in care')

Geo. said...

Am inteles ce voiai sa spui, Cristina.
Hm, pai da...in Sange Albastru vampirii se "reincarneaza". Trec dintr-un ciclu in altul, cu infatisari diferite, insa amintirile din vietile anterioare sunt mereu prezente si cand pot atinge acea comoara de amintiri, incep sa-si caute perechea.

ioana alexandra said...

sa speram ca o sa para si la noi catea asta. din ce am inteles, este foate frumoasa

Cristinab said...

mica descriere mi-a atras atentia.
cartea merita publicata si la noi pentru ca, chiar pare a fi interesanta!
gusturile nu se discuta :P

Unknown said...

@Geo, foarte tare. Eu...hmm, ador cultura indiana si se potriveste cu ce stiam eu in pare parte(exceptand faza cu amintirile)

Christyna_BM said...

Cristina, trebuie neaparat sa citesti Sange Albastru. E foarte, foarte frumoasa si are un subiect original.

Simona said...

Si mie imi place coperta mult :D Tipa imi aminteste de Aria din MM. Sper sa apara si la noi cartea. Mi se pare interesanta descrierea. Sunt curioasa care dintre cei doi baieti va fi alesul ei..

Lorely said...

Am inteles ca trebuie sa fim cat mai active in comentarii, deci asta va fi misiunea noastra! Astfel , cred eu, avem cele mai mari sanse sa apara cartea si la noi!
Asa ca, hai sa fim "Vocea Romaniei"!

Lorely said...

Ce spuneti, ne implicam? :D

Cristinab said...

@ Lorely, da, de ce nu?!
cum ziceam si pe chat, cred ca o promovare in masa pe cat mai multe bloguri ar fi super bine!

o sa postez cat de curand si pe blog-ul meu.

Christyna_BM said...

Trebuie sa v-o doriti in primul rand, si sa cumparati cartile LEDA, pentru ca editura sa poata, mai departe, sa ne indeplineasca dorintele

Alexya said...

Va multumim mult ca sustineti campania:D. Nici nu stiti cat de mult apreciem entuziasmul vostru in legatura cu aceasta carte. Eu o ador pur si simplu, si nici macar nu am citit-o. Oare cum va fi dupa ce o voi citi ( ceea ce se va intampla, pentru ca vom reusi sa o publicam cu siguranta :)) ), cum voi reactiona? Am cateva imagini in minte:)).
Cat despre "Sange albastru", trebuie sa spun ca este o serie foarte frumoasa deoarece am citit-o si ideea serii e originala si geniala:D. O recomand tuturor:).

Unknown said...

Da, e adevarat. Trebuie intai ca editura sa isi duca la bun sfarsit contractele de la celelalte serii si sa aiba vanzari favorabile(nu ca in cazul AV care nu s-a vandut atat de bine desi s-a facut mare valva pe seama ei inainte sa fie publicata).
Cristina, de cand zic ca o cumpar(seia Sangel Albastru), dar am luat Vampirii din Morganville; o s-o cumpar si aceasta serie curand pentru ca merita.

andra lavander said...

si mie imi place mult coperta, dar si descrierea este interesanta, am o presimtire ca ambii baieti o mint si unul dintre ei o tradeaza

mayabijoux said...

si eu susutin publicarea cartii! ca si Alexya, si eu deja m-am indragostit de carte, desi nu am citit-o. si iubesc coperta! o sa public si eu pe blogul meu un articol despre carte.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori