Wednesday, April 18, 2012

The Vampire Diaries Season 3 - The last episodes

7 comments:

Unknown said...

Da... shtiu :((((((((((((

Unknown said...

imi place mult posterul; e lucrat bine bine...

Cristinab said...

din pacate ultimele 4 episoare si urmeaza o vara lunga cu arsita in care vom tanji dupa TVD... cam mare pauza pana in toamna, nu? :D
posterul e super la fel si sandalele Ninei ;))

Bonnie Ithil said...

Inca in sezon care se sfarseste :(...
Trebuie sa reiau si eu serialul am ramas pe la episodul 14 ca nu am netul foarte bun ca sa ma pot uita online asa ca trb sa astept sa plece fratiorul meu la scoala ca sa stau la pc-ul lui :)).
Am auzit ca a devenit foarte interesant si sunt nerabdatoare sa il vad pe Damon iar :))

Simona said...

Ultimele episoade nu mi s-au parut chiar atat de interesante (fata de ce a fost pana acum). Posterul e frumos :D

mayabijoux said...

iar vine lunga asteptare... cred ca o sa reiau toate sezoanele la rand... nu pot sa nu-l vad pe Damon atata timp :D

Cristinab said...

@ mayabijoux, si eu am revazut sezonul 1 de 2 ori si cam jumatate din sezonul 2 o data doar pentru... Damon! dar acum il urmaresc zilnic pe Facebook si nu mai trebuie sa revad serialul :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori