Tuesday, April 24, 2012

Provocare

Fiind implicata in pregatirea Cupei Cartilor, observand cartile/seriile care au intrat in competitie, lupta stransa de pana acum si mai ales pentru faptul ca am fost obligata sa dau un vot responsabil :)) mi-a trecut prin minte un gand...

Vi s-a intamplat ca o carte/serie pe care toata lumea o apreciaza, blogurile vuiesc si prietenii o preaslavesc etc,  pe voi sa nu va impresioneze cu nimic sau chiar sa nu va placa deloc?
Eu am o asemenea serie. In fapt e continuarea unei serii. Voi?

Photobucket

16 comments:

Anonymous said...

Ni s-a intamplat.. Si eu am o serie care nu-mi place, continuarea am incercat sa o citesc, dar, m-am oprit dupa cateva pagini. Defapt, au aparut mai multe carti..cred ca 3, dar nu-s sigura.
Mai mult m-a prins filmul, decat cartile.. (ca sa fiu sincera, serialul acesta este singurul "film" care-mi place mai mult decat cartile.. Este vorba despre Jurnalele Vampirilor.)

Ana said...

Da, am si eu o astfel de serie. Sincer, nu stiu de ce lumea o lauda ata de mult, pentru ca mie nu pre mi-a placut. Este vorba de Sange Albastru, care nu m-a impresionat deloc. Este singura serie cu vampiri pe care nu am citit-o integral.

Bonnie Ithil said...

Hmmm nu stiu daca chiar toti sunt incantati de ea dar eu una nu ma dau in vant dupa Jurnalele Vampirilor asa cum a spus si Cristina Elena serialul e mai bun... aaa si sa nu uitam ca toti vorbesc de continuarea la Cercul secret care pe mine una ma enerveaza maxim faptul ca seria e continuata dar nu de catre autoare... Am auziat ca este si foarte slaba la poveste ca se lungeste aiurea si ca personajele isi pierd din substanta ca devin chiar transparente...

Unknown said...

Eu am seria Twilight care e draguta, dar nu sunt fana infocata, desi imi place ca personajele descrise arata ca actorii aesi.
Jurnalele vampirilor care...sincer ma deranjeaza modul in care nu se leaga de seria principala.
Nu prea imi place serialul Cercul Secret, dar cartile sunt dragute.
Mai sunt, dar trebuie sa ma gandesc :D

CCAM said...

Si seria mea tot JV. Primele 4 nu pot spune ca mi-au displacut de tot... dar urmatoarele nu le-am putut citi.
Sange Albastru a inceput sa-mi placa de la vol 2 si chiar imi place.
Cercul Secret nu mi s-a parut extraordinara dar am putut-o citi macar pana la capat

Unknown said...

Mona, n-am zis ca mi-au displacut de tot, doar ca nu am devenit fan infocat. Da, au fost dragute(desi laZori de Zi am cam luat-o razna pana am citit-o).
sange Albastru n-am citit. :( Inca :))

Georgiana Serban said...

Pai,sincer cam in aceeasi situatie ma aflu si eu.
Jurnalele Vamoirilor este seria in cauza.
Primele 4 vol au fost OK,iar despre continuarea acertei serii,ce sa mai spun?Pareca cu cat inainta seria era din ce in ce mai putin pe gustul meu,pana in punctul in care, ultimul vol Miez de noapte m-a plctisit si m-a determinat sa abandonez lectura.
Detest sa abandonez o carte.A fost o premiera pt mine ,si sper sa nu se mai repete.
Poate o sa-i mai acord o sansa acestei serii(nu stiu cat de curand se va intampla acest lucru,tinand cont ca au aparut si o sa mai apare multe carti/serii)
PS:Mi-au placu in schimb Jurnalele lui Stefan.Nu au fost ele de 5 srele,dar au fost bune.

Bonnie Ithil said...

@Georgiana Serban asa am patit si eu, mi-au placut primele 4 volume, au fost acceptabile, dupa vol 5 m-a plictisit destul de mult dar nu de tot, 6 mi-a placut a fost bun fata de 5, dar vol 7 e si acum in biblioteca si marca m-a striga necajit de acolo, ce sa ii fac daca nu ma atrage deloc ba chiar am citit 2 capitole si l-am parasit e cum sa spun, neinteresant... Si da jurnalele lui Stefan sunt interesante poate si pt ca au legatura mai multa cu filmul :D

CCAM said...

din cate imi aduc aminte, Jurnalele lui Stefan si ce vor mai aparea nu mai sunt scrise de L.J.Smith ci de scenaristii serialului.

andra lavander said...

mi sep pare ca JV se lungesc prea mult, mi se pare o prostie sa lungesti o serie deja terminata, doar pentru ca serialul bazat pe poveste are succes, s-a intamplat cu JV si cred ca asta se intampla si cu Cercul secret. toate lucritile bune trebuie sa aiba un sfarsit. nu pot spune ca JV sunt niste carti extraordinare dar trebuie apreciat faptul ca au aparut inainte ca lumea sa fie invadata de povesti cu vampiri care majoritatea se cam copiaza, cel putin cateva idei fura de la unul la altul

ioana alexandra said...

nu prea mi s-a intamplat sa citesc carti care sa nu-mi placa si sa ma oblige sa le abandonez. de regula, ma interesez mult inainte sa iau o carte:P dar o serie care m-a cam dezamagit a fost Jurnalele Vampiilor. le-am citit pana al volumul 5 inclusiv, il am si pe 6 dar inca nu m-am apuact de el.
si un volum, la care avam mari asteptari, a fost Altfel de ingeri. mi-a placut, dar parca vroiam mai mult.

Simona said...

Deobicei simt seriile populare care nu mi-ar placea sa le citesc => nu prea am serii citite care sa fie la "moda" si sa nu imi fi placut. Nu iti face griji caci de multe ori unii ridica in slavi anumite serii chiar daca nu merita :)) Si nu inteleg de ce. Anyway, funny poza pe care ai pus-o :))

Cristinab said...

JV mi-au placut cand le-am citit, dar acum nu as mai avea rabdarea sa le citesc, desi serialul este mult mai complex, deci seria e cam slabuta.
Jurnalele lui stefan au fost o lectura meritata!
nu mi-a placut deloc: nu plange sub clar de luna!

Michikit said...

De fiecare data cand vreau sa citesc o carte "ridicata in slavi" ma asigur mai intai ca este genul de lectura care mi-ar placea. De obicei nu poti sa iti dai seama de foarte multe numai din sinops, asa ca ma uit prin toate recenziile negative de pe goodreads si citesc printre randuri sa vad daca sunt lucruri care m-ar deranja si pe mine.
Mi s-a intamplat si mie cu Twilight si Damnare, dar m-am oprit din citit dupa foarte putine capitole si se mai intampla cateodata sa nu am acea stare de citit si pur si simplu sa nu fiu interesata de carte. (^_^)

Unknown said...

of, vai de cate ori! Ba chiar am provocat discutii aprinse de ce ar trebui sa-mi placa cartea sau cartile respective. In general daca nu-mi place ceva am probleme sa o termin, iar daca incep alta carte s-a terminat, ramane undeva uitata pe vreun raft, ca s-o termin altadata :)))))

mayabijoux said...

pana acum nu prea mi s-a intamplat lucrul asta... singura carte pe care am intr-adevar probleme s-o citesc, e Nascuta la miezul noptii... nu stiu de ce... sunt pe la capitolul 28, si ma tot enerveaza... ba Derek, ba Trey, ba Lucas... poate pana la sfarsit o sa ma atraga mai mult. aveam asteptari mai mari. dar asta nu inseamna ca nu o sa cumpar si restul seriei cand o sa apara!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori