Tuesday, April 24, 2012

Deadly Hemlock (Hemlock #1) by Kathleen Peacock

 Mackenzie and Amy were best friends. Until Amy was brutally murdered.

Since then, Mac’s life has been turned upside down. She is being haunted by Amy in her dreams, and an extremist group called the Trackers has come to Mac’s hometown of Hemlock to hunt down Amy’s killer: A white werewolf.

Lupine syndrome—also known as the werewolf virus—is on the rise across the country. Many of the infected try to hide their symptoms, but bloodlust is not easy to control.

Wanting desperately to put an end to her nightmares, Mac decides to investigate Amy’s murder herself. She discovers secrets lurking in the shadows of Hemlock, secrets about Amy’s boyfriend, Jason, her good pal Kyle, and especially her late best friend. Mac is thrown into a maelstrom of violence and betrayal that puts her life at risk.

Kathleen Peacock’s thrilling novel is the first in the Hemlock trilogy, a spellbinding urban fantasy series filled with provocative questions about prejudice, trust, lies, and love.
Mackenzie si Amy au fost cele mai bune prietene. Pana cand Amy a fost ucisa in mod violent.
De atunci viata lui Mac este intoarsa pe dos. Ea este bantuita in vise de Amy, iar un grup extremist numit Urmaritorii a sosit in orasul ei Hemlock pentru a-l vana pe ucigasul lui Amy: un varcolac alb.

Sindromul Lupine - cunoscut si sub numele de virusul varcolacului - este din ce in ce mai raspandit in zona. Multi dintre cei infestati incearca sa-si ascunda simptomele, dar setea de sange nu este usor de controlat.

Vrand cu disperare sa puna capat cosmarurilor sale, Mac se decide sa investigheze chiar ea moartea lui Amy. Ea descopera secretele ascunse in umbrele orasului, secrete despre iubitul lui Amy, Jason, bunul ei camarad Kyle, si in special despre ultimul ei cel mai bun prieten. Mac e aruncata intr-un vartej al  violentei si tradarii care ii pune in joc viata.

Romanul plin de suspans al autoarei Kathleen Peacock este prima parte a trilogiei Hemlock, o serie urban fantasy ce va va vraji, plina de intrebari provocatoare privind prejudecati, incredere, minciuni si dragoste.

7 comments:

Unknown said...

N-am mai auzit de sindromul varcolacului. Of, Doamne, de ce am impresia ca noul ei prieten este mai mult decat un prieten si nu tocmai in sensul bun...
Imi plac aceste coperti, daa daca le privesti nu-ti da impresia ca ar fi vreo poveste cu varcolaci ci ceva cu vrajitoare.

andra lavander said...

sindromul varcolacului e nou, atat de nou cat poate fi in multitudinea de povesti cu varcolaci. prima coperta este superba.

Crina|| booktwist_ said...

Copertile nu ma prea atrag, insa povestea cred ca merita o sansa.

ioana alexandra said...

draguta descrierea, dar nu spectaculoasa. a doua coperta imi place mai mult decat prima

Cristinab said...

imi plac ambele coperti, sunt frumoase dar a doua este chiar suuuper tare realizata! imi place foarte mult chipul lupului din crengile copacilor!!!
sindromul varcolacului, hmm, acum aud/citesc despre asta ;))
mi-a placut descrierea, mi-ar place sa citesc cartea.

mayabijoux said...

chiar e tare cum se vede lupul acela din crengi! nu ma pot decide care coperta e mai frumoasa... si eu aud pentru prima data de sindromul varcolacului... cred ca ar fi o lectura buna seria!

Lorely said...

Sper deosebire ce tine, Cristinab - mie-mi place foarte mult prima coperta! Nu stiu de ce, dar majoritatea copertilor ma atrag intotdeauna. Si de multe ori mi se imtampla sa imi cumpar carti dupa ce privesc coperta! E elementul cheie care ma atrage, si apoi descrierea!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori