Sunday, April 1, 2012

Poison Princess (The Arcana Chronicles #1) by Kresley Cole

Poison Princess centers on 16-year-old Evangeline "Evie" Greene, a privileged teenager from Louisiana. When an apocalyptic event decimates her hometown, killing everyone she loves, Evie realizes the hallucinations she'd been having for the past year were actually visions of the future — and they're still happening. Fighting for her life and desperate for answers, she must turn to her wrong-side-of-the-bayou classmate: Jack Deveaux. As Jack and Evie race to find the source of her visions, they meet others who have gotten the same call. An ancient prophecy is being played out, and Evie is not the only one with special powers. A group of teens have been chosen to re-enact the ultimate battle between good and evil. But it's not always clear who is on which side…

9 comments:

Simona said...

Am dat peste aceasta carte de curand si m-a atras din prima :D Imi place mult coperta. Chiar e reusita :D Au ales si un font frumos! Mi se pare interesanta puterea ei.. sa vada viitorul.

Unknown said...

Am mai citit undeva despre aceasta carte...cred ca pe goodreads. Mi se pare interesanta, iar coperta imi place. Se vede ca si-au dat silinta in privinta ei, desi ea nu arata de 16 ani :))
E chiar draguta; cu acel foc in departare. Imi plac mult copertile cu foc...adauga un plus de culoare, de mister...imi plac.

Emily's Madness said...

Cristina ai dreptate in privinta fetei de pe coperta, nu pare de 16 ci de 20.
Ideea e OK, imi place si coperta e draguta:)

Unknown said...

Da. De obicei aleg modele frumoase, dar nu se mai tine cont de varsta; nu se mai tine cont de asocierea cu personajul. In orice caz e frumoasa! Imi place.
Nu te-am mai vazut comentand pe blog si vreau sa iti urez bun venit Emily!

Andreea said...

Pare o carte foarte frumoasa.Imi place tare mult si coperta

Shadowbooks said...

Pare destul de interesanta cartea :)

Crina|| booktwist_ said...

Arata dragut coperta si ideea pare interesanta.

andra lavander said...

mie imi place foarte mult coperta

Cristinab said...

coperta e frumoasa, tipul mi se pare mai in varsta ;))
Evie e inainte vazatoare! super tare! daca ar fi sa-mi aleg o putere supranaturala cred ca asta mi-as alege, sa pot vedea viitorul :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori