Sunday, April 1, 2012

Cititorul lunii martie

Se pare ca luna asta v-ati gandit la binele nostru si ati zis sa va controlati entuziasmul si activitatea pe blog. Dragele mele nu e cazul! Stiti cum e vorba aia: daca copiii merita parintii se vor stradui. 
SAU facem noi ceva gresit si nu va mai place BM? In cazul asta poate inchidem BM sa nu va mai plictisim. :(( Sau poate ne spuneti ce nu va place, ce ati vrea sa gasiti aici si cum sa ne imbunatatim parerile/recenziile care se pare ca nu prea au "succes"

 Bun.. astea fiind spuse... probabil si vremea de afara e de vina...

Acum... castigatoarele de luna asta sunt:

CRISTINA
BONNIE ITHIL

Felicitari si va asteptam pe mess sa va alegeti cartea!
Photobucket Photobucket

29 comments:

Unknown said...

Eu imi aleg Blestemul Focului.

Unknown said...

Mersi mult. Nu va suparati ca poate au avut treaba sau nu a mers internetul sau s-a instalat primavara greu. Blogul e foarte reusit!

-D- said...

felicitari

Bonnie Ithil said...

Nu e pacaleaca nu? :)) Glumesc :P. Mersi mult de tot :* si doamne fereste sa inchideti blogul eu ce mai citesc in fiecare zi de cum ma trezesc???

Unknown said...

Multumim pentru carti si pentru urari! Lectura placuta Bonnie!
Si tu faci la fel? Si eu ma trezesc si hop pe blog :))

Oanaaa. said...

Dragut, felicitari fetelor!
Mai avem si in luna aprilie competitie?:d

Unknown said...

Da, este in fiecare luna!

CCAM said...

sigur; atata timp cat o sa fie participanti va fi si competitia; si incercam sa fie si "cu cati mai multi participanti cu atat mai multe premii"

Unknown said...

Fetelor, voi nu intelegeti ca lumea s-a gandit la binele vostru; nu au vrut sa va puna sa numarati comm-uri si sa va spetiti muncind. :))
Acum, serios nu va suparati ca poate a fost vreo problema...nu e vorba ca nu va apreciem munca.

Mirela said...

felicitari fetele ;;) spor la citit

Andreea said...

:-wCum sa-l inchideti?:*
Eu una am avut o luna mult prea urata ,caci altfel.Sa vedeti voi ce va fac in aprilie:-w
Cum sa nu ne placa BM.Aici gasim orice ;)

Cristinab said...

felicitari castigatoarelor si lectura placuta!

-astenia de primavara e de vina, nu stiu cum functioneaza la voi dar eu fara o cana mareee de cafea nu's in apele mele...

Unknown said...

Vedeti! Ce v-ams pus eu ca fetele au avut probleme! Cata dreptate am!
Multumim de urari!

Unknown said...

Acum v-ati pus 'urmaritorii' in cap. Sa vedeti ce numarati luna asta :))

Bonnie Ithil said...

Multumim de urari! Lectura placuta si tie Cristina >:D<

Unknown said...

Sa vad ce parere ai despre ea ca eu am citit-o si mi-a placut normal. Astept volumul doi cu nerabdare!!!
Cred ca apare prin aprilie.

vese said...

Sa nu inchideti BM!!!E un blog reusit :]

Simona said...

Felicitari castigatoarelor :D:D >:D<
Aia e pacaleala de 1 aprilie cu inchisul blog-ului :-" Cum sa faceti asa ceva? [-( Niu niu niu :D Si mie imi place sa ma delectez cam zilnic cu ce vad pe aici :D Am descoperit o multime de carti frumoase pe BM si sunt sigura ca asa va fi multa vreme de acum incolo :D
@Cristinab: si eu am simtit astenia de primavara puternic de tot! Vreo 2 saptamani m-am simtit fleoshcaita si simteam ca as dormi mereu :)) Acum ca s-a racit vremea mi-am revenit la normal :))

Unknown said...

Vezi ca vine iar caldura de saptamana viitoare! Ai grija de tine!

Simona said...

Mersi, Cristina >:D< Am observat la meteo :-s Nici nu stiu ce sa mai fac. Am avut un an prost si cred ca am devenit mai sensibila :)) Nu am avut niciodata astenie de primavara. O dau pe vitamine, fructe si multe lichide :)) Ne taram cum putem dar pe BM tot aterizam :D

Unknown said...

Si eu sunt cu calciu si nu stiu ce vitamine prescrise de doctor pentru ca nici eu nu am stat bine cu sanatatea, dar la mine nu e vorba numai de primavara. Avem lipsa de calciu de cand cu vremea geroasa de iarna...In fine...Ne revenim noi si da, tot pe BM aterizam.

Geo. said...

Felicitari si lectura placuta!! ;))

Unknown said...

Multumim! Geo, tu ce mai citesti? Ce ne mai recomanzi?

ioana alexandra said...

felicitari fetelor!!

sa nu cumva sa inchideti blogul!! e unul dintre cele mai bune bloguri de carti!
si nu stiu daca astenia de primavara e de vina, dar la mine de vina este lipsa timpului si invatatul:X-(

Unknown said...

Multumim!

Nu o sa inchida blogul! Clar a fost o pacaleala de 1 aprilie, dar fetele s-au simtit putin neglijate...si ele au dreptatea lor, da rsi voi aveti. In luna mai o sa am teze si o sa fiu in aceeasi situatie, dar sper sa ma descurc.

Crina|| booktwist_ said...

Lectura placuta si felicitari castigatorilor!

Bonnie Ithil said...
This comment has been removed by the author.
Bonnie Ithil said...

@ Cristina am citit Paranormal de la o prietena si mi-a placut mult mult :D. Dar o aveam pe lista sa o cumpar pentru ca o vreau in biblioteca mea personala, asa ca ma bucur mult ca am castigat-o :)

mayabijoux said...

cu intarziere va felicit si eu fetelor! sa aveti spor la citit!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori