Wednesday, April 4, 2012

Fated (The Soul Seekers #1) by Alyson Noel

From the #1 New York Times bestselling author of The Immortals comes a breathtaking new saga brimming with magic, mystery, and an intoxicating love story that will steal your heart away. Meet The Soul Seekers.
Strange things are happening to Daire Santos. Crows mock her, glowing people stalk her, time stops without warning, and a beautiful boy with unearthly blue eyes haunts all her dreams. Fearing for her daughter’s sanity, Daire’s mother sends her to live with the grandmother she’s never met. A woman who recognizes the visions for what they truly are—the call to her destiny as a Soul Seeker—one who can navigate the worlds between the living and dead.

There on the dusty plains of Enchantment, New Mexico, Daire sets out to harness her mystical powers. But it’s when she meets Dace, the boy from her dreams, that her whole world is shaken to its core. Now Daire is forced to discover if Dace is the one guy she's meant to be with...or if he’s allied with the enemy she's destined to destroy.
Expected publication: May 24th 2012 by Macmillan Children's Books 

16 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Imi plac copertile si povestea pare destul de draguta, iar ce ma intriga cel mai mult e finalul. Destule povesti de genul au happy end.

mayabijoux said...

am scris si eu despre carte, pe blogul meu. mi-ar placea s-o citesc. si ador ambele coperti! nu ca ar fi maaare diferenta intre ele. :D

Unknown said...

Eu am citit si prima serie a autoarei respectiv Nemuritorii, dar nu pe toata ci doar doua volume care au aparut la noi.Cu toate ca altora nu le-a placut, mie mi-a placut su astept si urmatoarele volume.
Ideea e interesanta si chiar si eu sunt curioasa cine este Dace...imaginatia mea imi spune ca este baiatul rau, dar sa speram ca nu.
Imi place mai mult coperta cu mov; ju e mare diferenta intre ele, dar aceasta imiplace mie.

Unknown said...

si mie imi place mai mult prima coperta.. si eu ador seria Nemuritorii. (so idem Cristina!)... cu siguranta o sa imi placa si aceasta serie..

Shadowbooks said...

Copertile sunt superbe *_*

Simona said...

Mai auzisem de aceasta carte. Voi alege prima coperta :D Mi se pare mai misterioasa si nu numai :D
Imi place plot-ul :D. O voi citi si eu la momentul potrivit.

mayabijoux said...

hmmm... cred ca aveti dreptate... si eu as cam opta pentru prima coperta... :D

Bonnie Ithil said...

am mai citit descrierea la cartea asta si chiar mi s-a parut interesanta. copertile sunt superbe :D

Geo. said...

Drace, ultimele carti nici macar nu au acelasi titlu! 8-|

mayabijoux said...

atunci ce este "fated"? o parte din titlu? scuze Geo., dar nu inteleg. in afara de, sa zicem titlul din paranteze, toate au "Fated" pe coperta...

Unknown said...

Pai, Fated e titlul lor

Geo. said...

Da, pai...eram putina ironica.
"Nici macar nu au acelasi titlu."
Vedeti voi, comunicarea prin intermediul internetului poate fi adesea neclara. Te baga usor in ceata daca nu auzi si tonalitatea vocii cuiva si gesturile pe care le face.
=))=))

mayabijoux said...

ooohhh... m-am linistit. acum am inteles. :D

andra lavander said...

si mie mi-a placut seria /nemuritorii, desi nici eu nu am cititt-o in intregime, si acesta pare sa fie o serie draguta, dar descrierea nu se potriveste mereu cu continutul cartii. copertiile sunt superbe

ioana alexandra said...

de Alyson Noel am citit primul volum din Nemuritorii dar nu pot spune ca m-a dat pe spate. e destul de simpla povestea si nu prea are actiune. nici noua carte nu mi-a atras atentia.

Unknown said...

Eh..acum depinde de fiecare. Nu in orice carte trebuie sa fie prezentate lupte pentru a o face interesanta. Plus ca Evermore e usor de citit; e pentru toata lumea.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori