Friday, April 27, 2012

Demon Eyes (Witch Eyes #2) by Scott Tracey

Braden came to Belle Dam in search of answers. Answers to his past, to the incredible power he was born with, and the threats destined to come for him. What he found was a supernatural feud between the Lansings and the Thorpes: a feud divided by blood, ruled through manipulation, and fought with magic. His arrival has caused the tide to turn in Belle Dam, and now the things in the darkness have begun to stir.

Trapped between his power and his desires, Braden struggles with the legacy he's inherited. The witch eyes give him access to incredible power, but they've ravaged his body for nearly the last time. As a series of girls are stolen, snatched away in dead of night, Braden realizes that once more there are demons maneuvering in the dark. Friendships are tested, and old alliances threatened, as Braden unravels the history behind the city's darkest secrets, and the demons bound to its core.

Braden a sosit in Belle Dam in cautarea raspunsurilor. Raspunsuri despre trecutul sau, despre puterea incredibila cu care s-a nascut si despre amenintarile care sunt destinate sa nu-l ocoleasca. Ceea ce gaseste este o vrajba supranaturala intre Lansings si Thorpes: o vrajba nascuta din sange, condusa prin manipulare si intretinuta prin magie.
Prins intre puterile si dorintele sale, Braden se lupta cu mostenirea ce i-a fost lasata. Ochii vrajitoarei ii fac accesibila o putere incredibila, dar i-au ravasit trupul aproape de tot.
Atunci cand mai multe fete sunt furate, Braden realizeaza inca o data ca sunt demoni ce misuna in noapte. Prieteniile sunt pus la incercare si vechile aliante amenintate in timp ce Braden dezvaluie istoria din spatele celor mai intunecate secrete ale orasului si legatura stransa cu demonii.

Expected publication: October 8th 2012 by Flux

10 comments:

Bonnie Ithil said...

Inca o carte foarte buna care va aparea anul acesta :D Chiar imi place din ce am citit aici iar coperta e foarte interesanta si se potriveste cu subiectul :D

Unknown said...

Nu auzisem de serie, dar imi place rau de tot coperta. Se apre ca e povestita din perspectiva baiatului; oare nu s eindragosteste si el de o fata furata?

Lorely said...

Pare destul de captivanta cartea dupa ce am citit descrierea! Sa speram ca va aparea destul de curand!

Crina|| booktwist_ said...

Coperta nu ma prea impresioneaza, insa descrierea e interesanta si chiar ma intreb cum e cartea. Cred ca as citi-o.

andra lavander said...

coperta imi aminteste de Voldemort, doar ca are ochii rosi, nu am auzit de carte, dar subiectul e interesant desi cam iintunecat

ioana alexandra said...

descrierea e destul de promitatoare si misterioasa
coperta nu e chiar pe gustul meu, dar as vrea sa citesc cartea

Cristinab said...

coperta este... fumoasa in felul ei. am stat cateva clipe si m-am uitat in ochii rosii si e .. creepy!
imi place descrierea cartii, poate va ajunge si pe la noi prin 2013 ;))

Unknown said...

CristinaB...cine stie..poate poate. Oricum dpa se termina de publicat unele serii trebuie sa inceapa altele si nu se stie niciodata.

mayabijoux said...

stiu ca-s ciudata, dar imi plac mult de tot ochii astia rosii, demonici. chiar se potrivesc cu subiectul, cu demonii ce misuna in noapte.

Cristinab said...

@ Cristina, stiu, dar cum ziceai si tu, nu se stie niciodata :)

@ mayabijoux, nu esti ciudata, si mie imi plac, doar ca nu ma pot uita prea mult la ei :D

app. stiti carti/serii cu astfel de subiect?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori