Saturday, April 28, 2012

Daemon Invasion!

Are you with us? #daemoninvasion



by Team DaeVision

5 comments:

andra lavander said...

Beautiful face, beautiful body and horrible attitude, combinatie fata, clor we fall in love

Bonnie Ithil said...

Dar a fost super tare... fascinata de toata treaba cu Beautiful face, beautiful body si a trantit-o pe asta cu Horrible Attitude :))=)), bine ca asa e... chiar are o personalitate dificila dar noi il iubim mult mult :x:x

Cristinab said...

omg! fac ce fac si tot dau spre Daemon Invasion!
mi-am descarcat vol 1 si ma apuc sa-l citesc cat de curand! *zilele viitoare, cred...

Unknown said...

horrible attitude:)) asta imi place mult. Seria asta e belea...si o vreau si in Romania.

mayabijoux said...

tare rau de tot faza cu atitudinea! :D cred ca o sa fac pe ... in patru sa-mi iau seria, daca nu o sa fac parte si eu din echipa DAEMON INVASION!!! tre' sa pun gherutele pe serie neaparat!!!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori