Monday, April 30, 2012

Daemon Invasion fanmade video


De Ramona Alexis

16 comments:

Cristinab said...

Felicitari pentru frumoasa creatie Ramona!
mi-a placut mult! si piesa! :)

Unknown said...

:D Ma bucur mult! Sincer! E primul meu videoclip si sunt incantata de ce a iesit:D Iar melodia... E ''Got Dynamite'' a lui Demi Lovato, dar ajustata putin:)

Bonnie Ithil said...

Frumos !!! L-am vazut mai devreme si chiar mi-a placut si imi place :D Foarte bine aleasa melodia :D

Unknown said...

Cand mi-a venit ideea videoclipului, asta a fost prima melodie care mi-a venit in minte:D Subconstientul stie ce se potriveste mai bine:)))

Unknown said...

Ma bucur mult, mult de tot ca va place, fetelor:D Eu l-am vizionat de atatea ori incat m-am plictisit si nu-mi mai place:))

Unknown said...

E foarte frumos, se vede ca te pricepi; e draguta melodia, dar nu-s eu mare fan D.L.
Oricum in ce lucrezi?

Andreea Pop said...

Foarte frumoas clipul! Piesa merge de minune, iar editarea e chiar foarte buna! Bravo!

Unknown said...

@Cristina: la videoclipul asta am lucrat in mai multe programe, Cyberlink PowerDirector, Adobe Audition si Adobe Photoshop:D

@Pop Andreea: Multumesc! Ma bucur ca iti place!:)

Unknown said...

La Photoshop ma gandisem prima data, dar era clar ca nu era singurul program folosit. Rezultatul e super. Bravo tie!

Andreea Pop said...

apropo, nu stiti cand va pune Jennifer rezultatele la concursul cu cele 10 pachete Half-Blood si Pure? Nu de alta, dar ieri s-a terminat si credeam ca azi se vor afisa rezultatele :D :)

mayabijoux said...

waw! ce-mi place!!! te pricepi, nu gluma! bravo, si la cat mai multe!

Unknown said...

>:D<
Vor mai urma cateva dupa ce termin de citit si cartile:D

ioana alexandra said...

felicitari, Ramona, videoclipul imi place foarte mult!:) abia astept sa le vad si pe urmatoarele:D

Unknown said...

Multumesc, Ioana!:D

Lorely said...

Woawww, super tare! Felicitari din toata inima!

Geo. said...

Foarte tare videoul!
Go,go team! \m/ >:)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori