Monday, March 5, 2012

Nou castigator Divergent

Editura Leda

Pentru ca au trecut mai mult de trei zile de la afisarea castigatoarei, iar aceasta nu ne-a trimis datele ei si nici nu a lasat vreun comentariu la postarea anterioara, semn ca ar fi luat la cunostinta, conform regulilor, am ales pe altcineva. Al doilea norocos castigator al volumului Divergent este :
Crivac Maria
Maria, de asemenea, ai trei zile pentru a ne comunica adresa ta completa pe una din adresele de email de la pagina Contact. In caz cotrar alegem si al treilea castigator, si al patrulea, pana gasim pe cineva cu adevarat interesat de carte :P

Felicitari!
Photobucket

17 comments:

Mirela said...

felicitari Maria, spor la citit

Andreea said...

Felicitari:*

Simona said...

Felicitari! Sa speram ca isi revendica premiul la timp :D Credeam ca a fost un alt concurs Divergent cand am vazut postarea :))

Bonnie Ithil said...

Felicitari !! Sper ca tu sa te bucuri de ea :D

claudia_mami said...

felicitari maria.

-D- said...

Felicitari! umm cine stie daca isi va revendica premiul.. daca nu e "clienta fidela" la BM si nu e la curent la ce mai apare nu cred ca va lua premiul dar...speram;))

Christyna_BM said...

Sincer cred ca e prima data cand cineva nu isi revendica premiul. Asta e...

Unknown said...

Felicitari! Sper sa nu isi aminteasca castigatorul anterior de premiu :( ca o sa se ia cu mainile de par

-D- said...

Bine punctat Cristina Foarte bine:))

Geo. said...

Felicitari, Maria! >:D<

Gheorghiev Alexandra said...

doamne cat imi doresc cartea asta
stau prost cu banii
sper sa si ia premiul la timp
>:)

mayabijoux said...

am castigat?! doamne,nu-mi vine sa cred!!!imi doream cartea asta asa de mult!!!va multumesc din suflet fetelor!de cand am dat peste blogul vostru,credeti-ma ca zilnic ma uit dupa noutati,chiar daca nu va semnalez ca sunt prezenta :D acum fug sa-mi revendic premiul.v-am pupat!

Christyna_BM said...

sa o stapanesti sanatoasa, maria :*

mayabijoux said...

multumesc! :*

Unknown said...

Lectura placuta! Bine ca tu ai 'verificat' blogul ca daca nu poate pateai si tu ca precedenta.

JustLaugh said...

Felicitarii!!!...si o lectura placuta...cu siguranta vei avea e superba cartea!!!:)))

Oanaaa. said...

ha:)) felicitari Maria!>:D< ma bucur pentru tine

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori