Thursday, February 16, 2012

Leapsa

 De la Krisz @Walking on Letters

5 lucruri/persoane care te scot din sarite:
a. cand pe fii-mea n-o intereseaza notele, iar fi-miu e neatent
b.cand urla sor-mea fara motiv desi ea crede ca are
c.cand are G dreptate si asta nu e in favoarea mea
d.cand nu pot face ce vreau
e.cand "conteaza" altceva in locul competentei

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat: 
a.G oricand, oricum, oriunde
b.minorii (copii si nepoate) familiei si rezultatele lor
c.succesul in ceea ce fac si aprecierile celor din jur
d.Cr si BM
e.cand ma uit in oglinda si arat bine

5 motive pentru care iti place iarna:
a.vacanta
b.sarbatorile
c.zapada curata
d.sesiunea Cristinei - pentru ca atunci e langa mine
e.Cristina zicea ceva de sarmale... sunt foarte bune, mai ales alea facute de mine

5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara: 
a.culoarea verde a  frunzelor copacilor
b.vacanta de vara
c.ca e cald
d. Ha!Ha! Cr zice ca si vara are sesiune, deci asta e un alt motiv
e.mare, munte, distractie

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:
a.o pauza e uneori buna
b.te simti mereu bine langa prietenii apropiati
c.un prieten bun te trage de maneca si iti spune ce nu-ti convine atunci cand trebuie
d.nu stii de unde poate veni o prietenie adevarata
e.Kindle e bun la casa omului

Ordinea raspunsurilor nu reprezinta o clasificare!
Leapsa, cum a zis si Cristina, e data tuturor prietenilor nostri!!!
Photobucket

11 comments:

Mirela said...

mona vreau si eu,sa iti gust faimoasele sarmalute ;;)

CCAM said...

@Mirela - spune-mi cand vii si le fac (sa fie fierbinti)

Mirela said...

ok s-a facut :D

Bonnie Ithil said...

Si mie imi place Iarna dar in lunile noiembrie(doar jumate) decembrie si ianuarie si dupa sa vina caldura mare mare, dar nu prea e asa :(

giddusadik said...

Foarte dragute raspunsurile.
Ma servesti si pe mine cu niste sarmalute daca iti fac o vizita? :D

Simona said...

Imi plac raspunsurile :D Frumos sa iti doresti familia aproape mereu.
Legat de sarmale.. pentru cei care stiu reclama mai veche la sarmale:
luni: ce mancam azi? r: sarmale. YEEEE :D :))

Unknown said...

Ador sarmalele, dar din cauza lorimi apar o iritatie urata pe spate si totusi nu incetez sa pap sarmale

CCAM said...

Buna fetelor! Va astept si tratez cu placere cu sarmale si alte bunuturi, doar voi sa veniti! Si Cristina, sigur o sa fii ok dupa sarmalele mele, garantat!
Simona - nu stiu bancul.

monika.love96 said...

Dragute raspunsurile.Si mie imi plac sarmalele...cui nu-i plac sarmalele? :))

Simona said...

Si mie imi plac sarmalele, de orice fel :D Si chiar am sarmale facute acum :))
Uitati reclama: http://www.220.ro/reclame/Ce-Avem-De-Mancat-Diseara/fhkAave9pA/
O dadeau la radio din cate stiu :D Mi s-a parut amuzanta.

♥MIM said...

Hehe, dragute raspunsuri:D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori