Thursday, February 16, 2012

Leapsa

Am primit-o de la Nyx, care e o draguta :*

5 lucruri/persoane care te scot din sarite: 

1. Persoanele care dau aprecieri negative postarilor de pe BM fara un motiv real (Se simte cineva? Foarte bine :P)
2. Profii universitari care dau note fara sa evalueze lucrarile (doar asa, dupa cum au chef)
3. Vremea umeda de afara care-mi increteste parul
4. O carte care pare buna si se dovedeste a fi proasta
5. Bateria laptopului, telefonului, IPod-ului, Kindle-ului care se termina mereu cand am mai mult nevoie

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat: 

1. Mona (Vali mai rau ma enerveaza de obicei. Are si el talentele lui :P)
2. Sa citesc citate hazlii din cartile preferate (cumva, asta merge mereu)
3. Sa-mi cumpar ceva (de obicei carti sau filme)
4. Muzica preferata, merge si o carte audio :D
5. Si Bibliophile Mystery, desigur

5 motive pentru care iti place iarna: 

1. Sarbatorile
2. Kitty care fura globuri din brad (crede ca-s mingiute :P)
3. Zapada (de 3 ani il rog pe Vali sa ma plimbe cu sania)
4. Serile lungi in care ma cuibaresc sub patura si citesc
5. Cozonacul, ciocolata...sarmalele :))) (ce, voua nu va plac?)

5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara: 

1. Mareeee....vreau la mareeeee
2. Si la munte
3. Cald...frumos, haine subtiri, cure de slabire :)))
4. Bronzata arat mult mai bine
5. Inghetata
6. V-am zis ca vreau la mare?

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai: 

1. Ca atunci cand consideri ca nu mai e nimic de facut un prieten adevarat iti intinde mana
2. Ca shopping-ul de carti e muuult mai placut in doi
3. Ca exista persoane cu care ai multe lucruri in comun chiar daca inca nu le cunosti
4. Ca se poate avea incredere mai mare intr-un prieten decat in familie
5. Ca un prieten stie ce-ti trebuie cand nici macar tu nu stii

Leapsa merge mai departe la:  Geo, Theo si oricine mai vrea (Giddusadik si Larisa primesc leapsa de la Mona ca sa nu va mai dublam) oricum, toti prietenii nostri primesc oficial leapsa! Si am rezolvat!
Photobucket

16 comments:

-D- said...

Daca aveam si eu Blog preluam cu ce.a mai mare placere si eu ;))

Unknown said...

Fetelor as avea si eu o intrebare. Cum intram in concursul de pe luna februarie. Adica stiu ca se numara comm-urile, dar este vreo regula sau se raporteaza de la o luna la alta sau cum se procedeaza?

Mirela said...

lol nu aveti nevoie de cure de slabire fetelor....

Krisz said...

Si noi v-am dat leapsa asta, mai demult :)

Unknown said...

Cura de slabire as incepe eu, dar ma toaca mama daca ma aude:))

CCAM said...

@Cristina - doar comenteaza. In fiecare luna calendaristica e o competitie noua. Nr de comentarii e premiat dar mai e apreciata si premiata si contributia in general, de ex, mai demult, cateva fete au trimis citatele lor preferate din diverse serii sau ne-au impartasit niste informatii pe care nu le aflaseram inca etc

@Krisz - SCUZE!!! o sa ne uitam mai atent de acum incolo! SCUZE!!!!

@Mirela - BA DAAAAAAAAA!!!!!!!

Mirela said...

@ Mona Ba nuuuu fato...cine te iubeste sa te iubeasca asa cum esti :-*

Unknown said...

Mersi de raspuns

Bonnie Ithil said...

Total de acord cu tine :D .App ce iti face matza ?

giddusadik said...

Frumoase raspunsurile. Multumesc pentru leapsa, dar o preluasem deja singura de pe alt blog :) Multumesc mult, oricum!

Simona said...

Interesante raspunsurile :D si multe mi se aplica si mie (nu neaaparat in ordinea asta). O sa incerc sa postez si eu curand :D multumim pentru leapsa >:]

Christyna_BM said...

Bonnie, mitza cui?

Bonnie Ithil said...

matza ta? ca parca urma sa fie mamica...

CCAM said...

@Bonnie Ithil - Kitty inca nu e mamica, cred c-o asteapta pe Cristina

monika.love96 said...

Dragute raspunsuri!Vreau sa vina vara din aceleasi motive ca si tine :)).

♥MIM said...

Interesante raspunsuri:*

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori