Sunday, February 26, 2012

Seria Fever de Karen Marie Moning la libraria online LIBRIS

Desi dorinta noastra cea mai mare este sa avem FEVER in limba romana, libraria online LIBRIS ne face o surpriza foarte placuta aducand seria in limba engleza pe site-ul lor, de unde v-o puteti cumpara toti.Volumele sunt chiar la reducere in ecest moment si costa 40 lei unul. Mai multe detalii aici
Nu-i asa ca e o veste exceptionala? Va garantez, seria merita fiecare banut! Fetele care au citit-o deja, ma pot sustine :D. Speram ca in curand sa aflam nemaipomenita veste ca va aparea si in romana.


25 comments:

IRLover said...

Cea mai buna veste :D Multumim LIBRIS !! :)

Bonnie Ithil said...

Nu imi vine sa cred !!! Love love love LIBRIS !!! :X cu prima ocazie o sa imi cumpar :x

Christyna_BM said...

Vezi??? acum ai pt ce sa strangi bani :))) poate pana acum n-aveai, nu?=))

Unknown said...

Deci nu pot sa cred. Abia astept sa strang suma respectiva de bani :X:X:XX:X. O cumpar sigur.

Bonnie Ithil said...

Dap, ma motiveaza sa strang bani :)), aveam ceva bani dar mi-am facut un tatuaj si s-au dus... :))

Unknown said...

Mi se pare mie sau ultimul volum nu este?

Christyna_BM said...

Da, ultimul inca nu e. sigur il vor aduce.

Unknown said...

Sper!!! Am vazut si seria cu First Grave On The Right. A citit-o cineva? E draguta?

Mirela said...

asta da veste super....cand pot....o sa imi cumpar seria

Christyna_BM said...

Cristina, am citit doar primul volum. E frumoasa, tot in stilul asta, sexy si funny cu o poveste misterioasa. Am sa o recitesc si apoi sa citesc si 2 si 3 dupa ce termin kate daniels

Unknown said...

Uite o veste absolut perfecta!! :X

Andreea said...

Cei de la Libris ne-au facut un cadou de primavara tare frumos

Unknown said...

Ma gandeam sa o citesc si eu. Mersi pentru ca mi-ai zis pareea ta. Ar fi frumos sa o publice cei de la Leda.

Unknown said...

Fetelor, pe blogul cuiva este un poll cu cateva serii care sa apara in Romania printre care si seria cu First Grave On The Right. Va suparati daca pun linkul ca sa voteze mai multa lume?

ioana alexandra said...

ce veste bunaa!! multumim Libris!

Simona said...

Mi se pare o veste super insa pretul e cam marisor fata de cat este in alte parti :( Asta daca e vorba de o coperta normala. Daca e cartonata atunci e ok :D

Christyna_BM said...

Volumul 5 desi nu apare in cautari exista pe site-ul libris. Il gasiti urmand acest link http://www.libris.ro/fantasy/shadowfever-B9780575108585--c8228--p458846.html

Unknown said...

La oferta vad va este 40 lei, dar ce sa facem. Daca o vrem o cumparam. Eu pun bani deoparte.

♥MIM said...

Wow, asta da veste buna! Libris este cea mai tare librarie online!

Unknown said...

Mersi Christyna, l-am vazut acum.

Bonnie Ithil said...

A deci este si vol 5, asta e bine, nu trebuie sa asteptam :x

Unknown said...

Abia astept sa le cumpar :X:X:

-D- said...

Multumim edituri Libris ca fara ea nu o aveam.Spor la citit

giddusadik said...

Vesti bune, vesti bune!

JustLaugh said...

ma bucur ca macar cartea in engleza a aparut si la noi..dar eu tot imi doresc sa apara si in romana..:(

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori