Saturday, January 28, 2012

VAMPIRII DIN MORGANVILLE, VOL. 7, STINGEREA, de Rachel Caine în curând la editura LEDA


Ai putea crede că acum, când maleficul Bishop nu-i mai terorizează pe locuitori cu prezenţa lui, viaţa tuturor a reintrat pe făgaşul normal, iar oamenii şi vampirii trăiesc în armonie. Dar uite că nu-i chiar aşa! E adevărat că morţii-vii au făcut unele concesii, dar asta nu înseamnă că toată lumea e fericită.
În grupul celor patru prieteni – Claire, Shane, Eve şi Michael – apare o intrusă, Kim, care tulbură rău de tot apele. Iar când în conflictele create sunt implicate şi creaturile nopţii, este clar că trebuie să ne aşteptăm la lucruri nu tocmai plăcute… Trebuie să descoperiţi singuri ce se întâmplă. O să aveţi parte de multă acţiune, fantezie, suspans, dar şi umor şi romantism! Reţeta perfectă pentru o carte aşa cum vă doriţi!
„O electrizantă poveste care adaugă o nouă dimensiune miturilor cu vampiri.” Midwest Book Review
„Captivant și hipnotic!” The Eternal Night
Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă şi costă 36,90 lei, preţ de listă. Dacă veţi face precomandă, veţi beneficia de reducerea de 25% şi de transportul gratuit.

16 comments:

Larisa said...

Si seria aceasta e pe lista mea de lectura...trebuie doar timp si bani.

Andreea said...

Inca nu am ajuns la zi cu seria,desi este una dintre preferatele mele,insa cum ajung imi iau si acest volum:X

ioana alexandra said...

si eu tot la fel ca @Larisa..:(
imi place foarte mult coperta aleasa!!

Bonnie Ithil said...

Hmmm interesanta, chiar asteptam o descriere ceva sa vad care e treaba cu seria asta, eu am citit primele 6 vol si chiar nu stiam ce ar putea sa mai fie in inva 8 sau cate mai sunt :D

KittygoesFoxy said...

Eu am seria, asa ca doar timpul imi mai lipseste. Abia astept sa ma apuc de ea!

Gheorghiev Alexandra said...

coperta este extraordinara:x,cand am vazut azi recenzia pfuii:x,superba:x,leda ne face numai surpize >:)

Gheorghiev Alexandra said...

omg vad ca vampirii din morganville nu se opresc aici =)),e bun atunci :-bd

Georgiana Serban said...

Este absolut SUPERBA.
Cred ca este cea mai reusita coperta a seriei.
Abia astept so o citesc.Chiar cam cand apare?

Larisa said...

Intr-adevar au ales o coperta super, dar si celelalte erau ok.

Unknown said...

eu nu am citit seria inca

Gheorghiev Alexandra said...

imi place titlul volumului :)),e interesant:x,si descrierea pare ok

CCAM said...

@Georgiana Serban - avand in vedere ca au anuntat coperta si au postat prezentarea sper ca REPEDE; probabil in a doua jumatate a lui februarie sau martie

Handmade by Wicca said...

Seria asta este una din cele mai bune din cate am citit despre ea.

andra lavander said...

de cand astept volumul 7, Carpe Corpus a avut cateva scene chiar foarte nice

♥MIM said...

Coperta este foarte faina, like..

Mirela said...

abia astept sa mi_o iau

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori