Friday, January 27, 2012

Liminal States by Zack Parsons

Deep water rises.
Abandon your spire.
It is coming.


It is 1874 and Gideon Long is dying. Wandering the savage desert of the New Mexico Territory, he craves a last drink before he bleeds out. On the brink of madness, he discovers a place best left forgotten and makes an insidious bargain: escape his fate and incur a debt too great for one man. His country will pay the price over the twisting course of more than a century and Gideon will learn there are worse things to bargain with than the devil.


 
Expected publication: March 27, 2012

18 comments:

Gheorghiev Alexandra said...

wow,interesante coperti :))

Gheorghiev Alexandra said...

primul video imi place:x

Bonnie Ithil said...

Ooook, sincer nu am inteles mare lucru, iar filuletele m-au bagat in ceatza de tot :))

CCAM said...

@Bonnie - si ce spui de diferenta dintre coperti?? Una zici ca e un SF thriller cel putin, cealalta un western de duzina? Prezentarea intarata...Sigur o sa urmaresc cartea asta sa vad pana la urma ce-i cu ea!
Prima coperta... plaman, apa, gandaci mai merge cu prezentarea, a doua... apa in desert... mda, trebuie sa ne lamurim cumva
De clipuri ce sa mai spun... imi place al doilea... pare ceva in genul puritate, speranta, a doua sansa in urma potopului... vedem

Handmade by Wicca said...

Dragute clipurile. :) Descrierea nu zice prea multe.

Larisa said...

Nu prea stim la ce sa ne asteptam...videourile trimit spre sf, in special al doilea.

Bonnie Ithil said...

@ CCAM mai pus rau de tot pe ganduri, am mai vazut videourile o data si am citit descrierea de inca 2 ori poate poate imi dau seama de ceva.Ai dreptate chiar e ceva ciudat dar super misterios, cu siguranta stie sa atraga spre carte :D.

Andreea said...

Imi place descrierea.Foarte interesanta povestea

ioana alexandra said...

imi place a doua coperta si al doilea video:)

CCAM said...

@bonnie (si restul) - nu stiu de ce prima data m-am gandit la plaman - probabil sugestia clipurilor. Acum parca e mai mult rinichi (cel care filtreaza!!!) sau chiar un embrion (un pic fortata imaginatia)? Au reusit sa ne atraga atentia, acum sa vedem daca cartea merita atata atentie

KittygoesFoxy said...

Si mie mi-a atras atentia, chiar mi se pare o carte interesanta.

Bonnie Ithil said...

Eu cu siguranta sunt in ceata si nu stiu ce sa mai zic. Vom vedea pana la urma care e treaba cu ea, si sper sa nu dezamageasca :d

Larisa said...

cred ca s-ar potrivi mai mult prima coperta, dupa descriere si video-uri, dar cine stie...

Unknown said...

nu am mai auzit de ea, suntputin cam confuza

Larisa said...

Ne-a cam bagat in confuzie pe toti...si ne-a facut curiosi in acelasi timp.

andra lavander said...

nu prea pot spune ca imi plac copertile,dar povestea pare interesanta, mai ales pentru ca actiunea are loc ion trecut

♥MIM said...

Oare de ce ma duc copertile cu gandul la extraterestrii?

Mirela said...

nici eu nu prea am inteles ceva

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori