Thursday, January 26, 2012

Under the Never Sky (Under the Never Sky #1) by Veronica Rossi

WORLDS KEPT THEM APART.
DESTINY BROUGHT THEM TOGETHER. 


Aria has lived her whole life in the protected dome of Reverie. Her entire world confined to its spaces, she's never thought to dream of what lies beyond its doors. So when her mother goes missing, Aria knows her chances of surviving in the outer wasteland long enough to find her are slim.

Then Aria meets an outsider named Perry. He's searching for someone too. He's also wild - a savage - but might be her best hope at staying alive.

If they can survive, they are each other's best hope for finding answers.

13 comments:

Larisa said...

Imi place descrierea, e o alta carte distopica pe care as citi-o cu placere.

Andreea said...

Interesanta descrierea.Merita citita

Gheorghiev Alexandra said...

wow,ce coperti frumoase:x

Bonnie Ithil said...

Din descriere reiese ca merita citita. Ador numele tipei, Aria :x

ioana alexandra said...

cartea pare buna, doar e distopica, nu?:D
si mie imi place numele Aria

KittygoesFoxy said...

Cartea are o descriere foarte buna, iar copertele sunt frumoase. Mi-ar placea sa citesc aceasta carte!

Larisa said...

Imi plac toate 3 copertile, poate ultima putin mai mult pentru ca e mai abstracta...

Gheorghiev Alexandra said...

da e un nume nou aria:x,si e frumos:x

Handmade by Wicca said...

Draguta descrierea.

Unknown said...

cred ca merita citita si imi place cel mai mult prima coperta

andra lavander said...

copertile nu-mi prea plca, dar descrierea merita

♥MIM said...

Interesanta descrierea, imi place.

Mirela said...

sincer e cam ciudata...dar imi place

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori