Thursday, January 26, 2012

Fallen in Love (Fallen #3.5 by Lauren Kate

Litera are treaba! A fost lansat, pe 24 ianuarie, volumul Fallen in Love (Fallen #3.5) si se bucura deja de parerile favorabile ale cititorilor.
What makes your heart race a little faster? Just in time for Valentine's Day, it's FALLEN IN LOVE, four wholly original new stories collected in a new novel set in the Middle Ages by Lauren Kate. FALLEN IN LOVE gives fans the much-talked about but never-revealed stories of FALLEN characters as they intertwine with the epic love story of Luce and Daniel. The stories include: Love Where You Least Expect It: The Valentine of Shelby and Miles , Love Lessons: The Valentine of Roland; Burning Love: The Valentine of Arriane; and Endless Love: The Valentine of Daniel and Lucinda.

Avand in vedere ca "din afara" se vede ca, in perioada asta Litera s-a ocupat mai mult de surioara ei  (sau fiica - nu stim exact) Lira, speram totusi ca Fallen in Love sa fie publicata pana in iunie cand e programat sa apara in strainatate volumul 4 al seriei: Rapture
The sky is dark with wings. . . .
PS: Mai avem cateva serii pe care asteptam ca Litera sa le finalizeze; amintim doar seria The StrainTrilogy (din care a aparut la noi doar volumul 1 sub titlul Molima) de Guillermo del Toro si Chuck Hogan si seria Hush, Hush de Becca Fitzpatrick

20 comments:

Bonnie Ithil said...

Dabea astept. Am citit primele 2 volume si chiar mi-au placut :D

Unknown said...

am citit primele 3 vol, deci il astept si pe acesta

Gheorghiev Alexandra said...

am primele trei volume,deci nu ma intereseaza vreau sa apara si aceste 2 volume la noi:x,uiii abiastept,imi doresc tare mult:x

Larisa said...

Sa speram ca cat de curand...se poate sa aiba alte proiecte momentan.

KittygoesFoxy said...

Interesante, mi-ar placea sa le citesc.

Handmade by Wicca said...

Abia astept sa apara toate volumele!

Bonnie Ithil said...

Dar la Seria Hush,Hush vol 3 cand va aparea? Nu au spus si ei nici o data ?

Zipy said...

Am citit primele 2 volume, trebuie sa-mi fac rost de al treilea si e bine!!

ioana alexandra said...

seria asta n-am citit-o

in schimb mi-ar placea ca Litera sa publice si al doilea volum din Molima

CCAM said...

@ioana Alexandra - si pe-al treilea

Andreea said...

Nu am citit inca aceasta serie insa am vazut ca este o serie superba si tare apreciata de foarte multi.

Gheorghiev Alexandra said...

geniale coperti:X,imi plac la nebunie:x,mai ales ca sunt gotice:X,<3

Gheorghiev Alexandra said...

asa-i,litera are treabaa multaa:x,si ingerul noptii volumul 3 astept sa fie lansat >:)

Georgiana Serban said...

Si eu abia astept continuaerea la Molima.Parca era vorba sa apara in 2011.

ioana alexandra said...

sa speram ca o sa apara anul asta continuarea de la Molima. de preferabil in prima jumatate a anului:)

Larisa said...

Imi place ca pastreaza acelasi ton la coperti, cu care ne-am obisnuit.

andra lavander said...

am citit volumele 2 si 3 in vacanta de craciun, abia astept volumul 4 si Fallen in love va ajunge curand in biblioteca mea

♥MIM said...

Seria asta are cele mai misto coperti ever:X

Mirela said...

eu am doar primul volum

emy said...

Oh my God,deci astept volumele astea 2 cu nerabdare!
seria asta imi place la nebunie!Nu cred ca mai am rabdare ;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori