Tuesday, January 24, 2012

NU uitati maine, volumul 2 din Jurnalele Vampirilor!!


 Vol. 2 LUPTA

În liniştitul orăşel Fell’s Church lucrurile se precipită.
Damon este mai nerăbdător ca oricând s-o facă pe Elena partenera lui, Regina Întunericului. Elena, tot mai
vulnerabilă, se confruntă cu uneltirile lui Caroline şi ale lui Tyler, în vreme ce Stefan trebuie să-şi calce jurămintele şi să-şi înfrunte pe viaţă şi pe moarte fratele.

ISBN: 978-973-102-252-9
ISBN: 978-973-102-251-2
Traducere din limba engleză de LIVIANA TANE
Format: 10,5 x 17,5 cm, 254 pagini
Preţ: 10,99 lei (se comercializează numai împreună cu revista BRAVO GIRL începând din 24 ianuarie 2012)

10 comments:

Gheorghiev Alexandra said...

wow ce bine ca am cartile de la leda:x

Unknown said...

cum as putea uita?

Bonnie Ithil said...

E super ca apar la Bravo la un pret foarte bun pot sa zic eu am dat aproape 2 milioane pe cele 3 volume care mai sunt si super mici :|

Andreea said...

Si eu o am ,dar eu am dat doar 1 milion si ceva pe cele 5 :d

Larisa said...

Nu aveam cum sa uitam :) Martea e ziua speciala in care apare :)

ioana alexandra said...

am cartea si e super:)

KittygoesFoxy said...

O carte super, se merita sa o cumperi:X

Handmade by Wicca said...

Abia astept celelalte volume!

♥MIM said...

Geniala intreaga serie,mega like!

Mirela said...

nu am reusit sa imi iau seria

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori