Wednesday, October 5, 2011

Seria Shadow Falls de C.C. Hunter in curand la editura LEDA


Intr-o noapte, Kylie Gales se trezeste in mijlocul petrecerii nepotrivite, cu oamenii nepotriviti si asta ii schimba viata pentru totdeauna.  Mama ei o trimite in Shadow Falls - o tabara pentru adolescenti cu probleme - si la cateva ore dupa sosire devine foarte clar ca partenerii ei de tabara nu sunt numai "dificili". Aici, in Shadow Falls, vampirii, varcolacii, metamorfii, vrajitoarele si zanele se antreneaza impreuna - pentru a invata sa-si foloseasca puterile, sa-si controleze magia si sa traiasca in lumea normala.
Kylie nu s-a simtit niciodata normala, dar cu siguranta nu are ce cauta aici, cu o adunatura de paranormali ciudati. Sau are? Ei insista ca Kylie este una dintre ei, si ca a fost adusa aici cu un motiv. 
Si de parca viata nu era destul de complicata, apar Derek si Lucas. Derek este pe jumatate zana si este hotarat sa-i devina iubit, iar Lucas este un varcolac extrem de atragator, cu care Kylie are un trecut secret. Derek si Lucas nu puteau fi mai diferiti, dar amandoi detin o parte din inima ei. 
Desi Kylie este complet dezorientata, un lucru este clar - Shadow Falls este locul potrivit pentru ea...

10 comments:

Ithil said...

cu singuranta e interesanta, imi place ce am citit in descriere aduce putin cu Fortele raului absolut si Nu plange sub clar de luna.

Stephany said...

Buna ! Sunt noua pe aici si vreau sa iti spun ca ai un blog superb !
Imi place ca si tu ai concursul cu cititorul lunii , deci ... vreau sa va las la sfarsitul lunii asteia cu o carte in minus :D
Pupici !

Christyna_BM said...

stephany, chiar ma bucur, si cum spuneam premiez si locul 2, si poate si 3. depinde e diferenta intre numarul de comentarii si de starea de spirit =)) succes si multumesc mult pentru aprecieri

Geo. said...

incantata sa te gasesc si aici, Steph ;))
Cristina , imi place descrierea, traducere perfecta, ca de obicei - ti-o fur si eu ! :*

andra lavander said...

cred ca este o carte interesanta!

Alexandra said...

Imi place descrierea, cartea pare captivanta.

Palmaciu Elena said...

Superbă descrierea .Tare cartea duce puţin a Nu plânge sub clar de luna.

Cristina Plescan said...

Pot sa spun ca ma atrage coperta?
Am cautat'o aici dar din cate vad nu este :(

Palmaciu Elena said...

Nu a aparut inca este in curs cei de la Leda au spus ca anul viitor o sa apara

Larisa said...

O noua serie foarte captivanta la Leda. Are o multime de elemente fantastice, dar nu imi dau seama de legatura coperta-continut.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori