Thursday, October 6, 2011

In posta ieri! :D

12 comments:

ioana alexandra said...

superba seria asta imi doresc atat de mult sa apara si la noi..
s-o citesti cu placere!

Ithil said...

Super. Lectura placuta. :D

Only Books said...

Waaa!:x Ce bine arata copertile!:)
Lectura placuta sa ai!>:D<

Dee.

Christyna_BM said...

Multumesc. din pacate doar atat am din serie, si e volumul 5. sper sa mi-o completez curand

CCAM said...

N-ai rezistat sa nu o arati, nu? (Ha!Ha!)

Alexandra said...

Awesome!! Chiar e interesanta coperta. Lectura placuta :)

andra lavander said...

spor la citit

ioana97 said...

Spor la citit! si la completat seria :D

Cristina Plescan said...

Spre marea mea uimire, au aparut si aici!! Dar doar primele 4 volume :(

Palmaciu Elena said...

Spor la citit Sper sa o termini cat mai repede.Imi place destul de mult coperta

Larisa said...

Arata frumos coperta, mult spor la citit si sa te bucuri de ele!

Andreea said...

Cartea care abia astept sa apara si la noi:X

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori