Saturday, October 15, 2011

Concurs CEA MAI AMUZANTA IPOSTAZA

Initial as fi vrut sa fie cu o compunere, dar cum acest gen de concurs este destul de popular, m-am hotarat sa schimb un pic.
Pentru a participa la acest concurs aveti nevoie de.....O FOTOGRAFIE...:D
Una cu tema "CEA MAI AMUZANTA IPOSTAZA". Poate fi insotita de o mica explicatie sau nu, daca este evidenta. Pozele le veti trimite pe adresa mea, christyna_buzoianu@yahoo.com. Pe masura ce va inscrieti, pozele voastre vor aparea pe pagina creatie, impreuna cu explicatia aferenta. In mail va rog sa-mi scrieti obligatoriu numele vostru complet, dar si numele de utilizator cu care urmariti blogul. Va rog, doar fotografii FACUTE DE VOI. Nu trebuie sa fie neaparat cu voi, dar poate fi, Sunt foarte curioasa ce-mi veti trimite!
Cea mai frumoasa creatie va fi premiata cu o carte din partea librariei online Libris, carora le multumesc foarte mult, ca de obicei, pentru indulgenta si profesionalism. Fiindca se apripie Halloween aceasta este Carrie de Stephen King.
 Locurile 2 si 3 vor fi premiate cu cate un DVD cu filmele
Daybreakers si Mary Shelley's Frankenstein - cel de-al doilea din pacate e netiplat, dar in rest nou nout.
Concursul se sfarseste pe data de 31  octombrie. Castigatorul va fi anuntat pe 1 noiembrie aici pe blog. si va primi si un mail.
Succes tuturor!

15 comments:

Bonnie Ithil said...

Super concursul, ideea imi place mult si m-as inscrie pentru ca am poze amuzante dar nu stiu daca sunt chiar ok pentru concurs...

Palmaciu Elena said...

De abea aştept să particip

Diana Gavrila said...

Imi place mult Kanon Wakeshima - Still Doll. Buna alegere!

Bonnie Ithil said...

Gata eu m-am inscris, sper sa iti placa pozica mea :)

ioana alexandra said...

imi place cerinta noului concurs. sa vad ce poze amuzante am, daca nu trebuie sa ma gandesc la una, sa vad ce idei imi vin:D

andra lavander said...

trebuie sa ma gandesc la o situatie amuzanta si dupa sa fac o poza...hmm...sper sa-mi vina ceva in minte

Geo. said...

Super interesant concursul, Cristina! E foarte fain! Succes participantilor! De abia astept sa va vad "creatiile"!

monika.love96 said...

Pot sa fac si un filmulet in care sa apara cartea?

Christyna_BM said...

Monika nu trebuie neaparat sa fie o carte in poza. Ci doar un moment amuzant :).

Larisa said...

Originala cererea pentru concurs :D Nu pot decat sa urez succes tutuor si sa spun despre Carrie ca este o carte deosebita, chiar merita.

Larisa said...

Defapt toate cartile de SK merita...este un adevarat geniu.

Palmaciu Elena said...

Debea astept sa vad pozele Sper sa fie amuzante

Stephany said...

Am trimis si eu o pozica . Sper ca e buna :)

andra lavander said...

chiar am gasit o poza buna, sunt cateva poze foarte amuzante inscrise in conurc

caval marina said...

Super ! O sa trimit poze chiar azi!:)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori