Sunday, October 16, 2011

Citate Academia Vampirilor 02 - Initierea




-       E un om bolnav si hain care ar trebui aruncat intr-o groapa cu vipere turbate pentru jignirea uriasa pe acre a comis-o impotriva ta.
-       Multumesc, am spus cu afectare. Apoi, m-am gandit un pic. Viperele pot fi turbate? Am intrebat.
-       Nu vad de ce nu. Orice poate sa fie. Cred. Desi s-ar putea ca gastele canadiene sa fie mai rele ca viperele.
L-am privit piezis.
-       Gastele canadiene sunt mai rele ca viperele?
-       Ai incercat vreodata sa le dai de mancare nemernicelor alora mici?Intreba el, incercand fara succes sa para serios. Sunt feroce. Daca esti aruncat la vipere mori repede. Cu gastele, insa? Poate sa dureze zile in sir. E mult mai multe suferinta.
 (Rose-Mason)   

Prostul intai o croieste, apoi o gandeste.(Rose)


-Asta nu e un film de Craciun! E viata mea. In lumea reala, miracolele si bunatatea pur si simplu nu exista. (Rose)


Dragoste cu sila nu se poate, am inteles. Exista sau nu. Daca nu exista, trebuie sa fii in stare sa recunosti acest lucru. Daca exista, trebuie sa faci tot ce e necesar pentru a-i proteja pe cei pe care ii iubesti.  (Rose)


Cand cineva poate citi in sufletul tau, e greu. Te obliga sa fii deschis. Vulnerabil. E mai usor sa fii cu cineva care e mai mult un prieten ingaduitor.  (Dimitri)                              

Thanks to Lavander

10 comments:

andra lavander said...

al doilea volum din academia vampirilor, initierea, ne arata ce poate face gelozia din om si cat de departe este capabila sa mearga rose pentru a-si salva prietenii. ne invata o lectie imposrtanta, asa cum spunea si rose, dragoste cu sila nu se poate, rose si dimitri trebuie sa invete asta.

Bonnie Ithil said...

Citatele asta ma fac sa vreau sa recitesc cartile :), poate chiar o sa le citesc cat mai curand posibil :)

Palmaciu Elena said...

După ce am citit acum cu siguramţă este pe lista mea cu carţi obligatorii.

ioana alexandra said...

ahh imi place la nebunie ultimul citat
imi place atat de mult caracterul lui Dimitri:X

Geo. said...

Dimitri e superb si adorabil, credeti-ma!!
Imi pare rau ca am terminat seria.. :((!

Andreea said...

Foarte frumoase citatele

Palmaciu Elena said...

Sunt interesante cartile cu vampiri.Şi la mare cautare

Larisa said...

Frumoase citatele...primele sunt amuzante si ironice, ultimele sunt mai profunde...frumos.

Palmaciu Elena said...

Ma bucur ca ai mai pus citate si ae fi bine daca ai ciotinua cel putin pentru asceasta serie

Larisa said...

Da, e foarte buna rubrica de citate. Ne dam mult mai bine seama de stilul autorului si chiar putin de caracterul personajelor.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori