Thursday, September 29, 2011

Si volumele mele Dark Hunter (multumesc Mona :*)

10 comments:

CCAM said...

Cadou de facultate!

Geo. said...

vaai..du-te de aici !!!
ARata...just perfect! :)

CCAM said...

Unde sa se mai duca??? Cred ca a ramas lipita de ele! (aici - un zambet laaaaaaarg)

Geo. said...

=))))))))))))) doaaaaa :X!

Mirela said...

spor la citit cristina....vezi sa nu le pierzi...hi hi hi

andra lavander said...

nu poti sa te plangi ca nu ai ce sa citesti in urmatoarea perioada!

Christyna_BM said...

treaba e ca le-am cam citit. doar devil may cry si acheron sunt necitite. mor dupa colectia asta! sper s-o completez candva. abia astept sa imi ajunga romanele grafice

Larisa said...

Arata minunat asa insiruite una langa alta. Numai de asemenea cadouri placute sa ai parte! :)

Unknown said...

Crisu :))) si pentru tine mi-am facut bagajele.. cand pot sa vin? :)))))))))))))))

Gheorghiev Alexandra said...

vaiii da ce cadou:x...arata bestial:x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori