Thursday, September 29, 2011

Ce-am primit in posta azi!!!


13 comments:

CCAM said...

Si eu! Si eu!

IRLover said...

WOW! felicitari Cristina:P

Deea said...

Vai! Ce frumoasa e!!! Vreau si eu! <3 Felicitari pt superba achizitie, sper sa reusesti sa citesti cartea cat mai curand si sa iti placa! E super misto!

Anonymous said...

WOW! Vreau si eu o copie semnata. <3
Sa o citesti cu placere!

Christyna_BM said...

Multumesc :P

Krisz said...

vai :X:X cat a costat, de curiozitate?

Christyna_BM said...

10 dolari si transportul inca pe atat. era la jumatate de pret atunci.

Geo. said...

whoa,felicitari si sa o citesti cu placere!!! ;))
arata bestial

andra lavander said...

cu adavarat superba, spor la citit si sper sa apara cat mai curand si in romania

Mirela said...

absolut superbe carti

Larisa said...

Wow, copie semnata, ce tare! Foarte frumoase cartile, sa le stapanesti sanatoasa :)

Palmaciu Elena said...

Uau dar vrei sa ne oftici putin chiar o copie semnata de unde ai luat-o?

Andreea said...

Vaii>:P Norocoaso>:P:*

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori