Wednesday, August 10, 2011

Surprizele de miercuri la LEDA

I. CAMPANII PROMOŢIONALE ÎN DIVERSE REŢELE DE DISTRIBUŢIE:
1. Din data de 8 august aveţi, până la sfârşitul lunii, o nouă promoţie, chiar pe site-ul editurii, pentru titluri SF/thriller LEDA. Linkul promoţiei, cu titlurile pe care le puteţi cumpăra, este următorul: http://www.ledabooks.ro/promo_august/
2. De pe data de 9 august până pe 22 august se derulează, aşa cum v-am anunţat miercurea trecută, promoţia de urban fantasy la magazinele CORA. Este menţionată şi în catalogul lor, la pagina 17, în colţul din dreapta sus (văd că preţul pe exemplar este chiar mai mic decât v-am spus eu): http://www.cora.ro/index.php?sectiune=002&categorie=x&p=sql_002_00&md=x&smd=0000000038#/16/
3. Şi nu uitaţi de promoţia fantasy de pe Elefant.ro, valabilă până pe 31 august: http://www.elefant.ro/promo/fantasy-zone-36.html.
II. APARIŢII
Din păcate, aici trebuie să vă spun despre o mică întârziere. Volumul al treilea din Micuţele mincinoase, intitulat Perfect, va apărea pe 16 august. Îmi pare rău, dar tipografia, prea prinsă cu ediţiile de chioşc, ne-a anunţat ieri că nu poate livra cărţile mai devreme de această dată.
A, uitam să vă spun! Până la urmă, cei de la BRAVO au acceptat să distribuie TRUEBLOOD/VAMPIRII SUDULUI în ediţie de chioşc împreună cu revista. De fapt, cu revistele (BRAVO şi BRAVO GIRL), ca să poată susţine un ritm săptămânal. Vor începe în septembrie, pe 27 parcă, cu primul volum, Morţi până la apus, si vor continua cu încă trei. Deci contractul e deocamdată pe 4 titluri. După ce vor vedea cum merg vânzările, vor lua o decizie cu privire la prelungirea contractului pentru restul volumelor.

1 comment:

Larisa said...

Cat m-am bucurat cand am aflat ca vor distribui inca o serie cu revista!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori